Bouwjaar | 31-07-2007 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 107.000 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.969 cc |
Vermogen | 289 kW (394 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-07-2007 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 107.000 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.969 cc |
Vermogen | 289 kW (394 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Exclusive Swiss Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tongerloostraat 5 |
Postcode | 5154 PH |
Plaats | Elshout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21311757 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.exclusiveswisscars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2007
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Tankinhoud: 84 liter
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 2.245 kg
Wielbasis: 297 cm
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 219 g/km
Energielabel: D
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8 l/100km (1 op 12,5)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 421 - € 460 per kwartaal
De Lexus LS600h, gelanceerd in 2007, blijft een opvallend icoon van luxe en innovatie. Deze specifieke LS600h, afkomstig van de eerste eigenaar en met een onberispelijke onderhoudsgeschiedenis uit Zwitserland, is een zeldzame vondst. Met slechts 107.000 kilometer op de teller en volledig uitgerust met alle mogelijke opties, vertegenwoordigt deze auto een unieke kans voor liefhebbers van hoogwaardige voertuigen.
De LS600h, waarbij de 'H' staat voor hybrid, was een pionier in zijn tijd, een van de eerste luxe hybridevoertuigen in het topsegment. Het combineert verfijning met efficiëntie, waardoor het een aantrekkelijke keuze is voor degenen die luxe en milieubewust rijden willen combineren.
Wat betreft specificaties, beschikt deze LS600h over een geavanceerd hybride aandrijfsysteem dat een krachtige V8-motor combineert met een elektromotor. Dit levert niet alleen indrukwekkende prestaties op, maar ook een verbeterde brandstofefficiëntie, wat zorgt voor een soepele en stille rijervaring.
Wat betreft de opties is deze LS600h royaal uitgerust. Van adaptieve cruise control tot een schuifkanteldak, van dynamische Xenon-verlichting tot elektrische zetels voor en achterin, het biedt een luxueuze ervaring voor zowel de bestuurder als de passagiers. Met functies zoals make-upspiegels, rear seat entertainment, stoelverwarming en -ventilatie, en een vierzone climate control, wordt comfort naar een hoger niveau getild.
De LS600h werd destijds gepositioneerd als een directe concurrent van de Mercedes-Benz S-Klasse, BMW 7 Serie en Audi A8, en hoewel het in Europa misschien iets minder populair was, was het wereldwijd een van de best verkochte auto's in zijn klasse.
Nu, meer dan 15 jaar oud, is deze LS600h in Nederland beschikbaar als een youngtimer, wat betekent dat het voertuig een interessante optie wordt voor liefhebbers en ondernemers op zoek naar een luxueuze, zuinige rijervaring. Bovendien is het feit dat dit een btw-auto is, een extra voordeel voor ondernemers in dit segment.
Kortom, deze LS600h vertegenwoordigt niet alleen een zeldzaam exemplaar van een vooruitstrevende auto in zijn tijd, maar biedt ook een unieke kans om te genieten van lux
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus LS | Pure verwennerij
In Japan is perfectie de norm, daarna is er ruimte voor verbetering. Een inmiddels klassiek schoolvoorbeeld van die denkwijze is de Lexus LS. In de regel biedt dit topmodel van het chique Japanse merk de laatste stand van de techniek, de fijnste materialen en maximaal comfort. De LS geeft zelfs een goed beeld van de toekomstige modellen van Lexus. Welke lekkernijen heeft de vijfde generatie van de Lexus LS te bieden?
De 5e generatie van de Lexus LS legt de nadruk niet op geavanceerde techniek, maar op design en gastvrijheid. De LS rijdt goed, maar verwent vooral degene die zich laat rijden.
Plus
- overtuigt met uniek gevoel van gastvrijheid
- prima rijeigenschappen
- complete uitrusting, geen lange optielijst zoals bij de concurrentie
Min
- infotainment-systeem nu al verouderd
- motorgeluid te nadrukkelijk aanwezig
- geen Internet-verbinding
Conclusie
De nieuwe Lexus LS is niet zozeer een opvolger, maar meer een variant op de voorgaande generaties. Niet langer wordt de Lexus LS gekenmerkt door vooruitstrevende techniek. In plaats daarvan gaat de auto slechts met zijn tijd mee, terwijl de LS op sommige punten zelfs ronduit conservatief is. De nieuwe LS zet vooral in op de presentatie en gastvrijheid, zoals alleen Japanners dat kunnen.
Of dit een goede of slechte ontwikkeling is, hangt af van de gebruiker. De chauffeur heeft minder baat bij de nieuwe insteek. De LS rijdt goed, maar staat niet langer op eenzame hoogte omdat andere merken een inhaalslag hebben gemaakt terwijl Lexus slechts bestaande technieken heeft doorontwikkeld.
Voor wie zich laat rijden, is de nieuwe insteek juist geweldig nieuws. Bij een limousine gaat het om luxe en verwennerij en dat is in overvloed aanwezig. Bovendien zorgt de Japanse stijl met warme materialen en organische vormen ervoor dat Lexus zich nadrukkelijk onderscheidt van de Europese concurrenten. Het doel van de makers van de LS was om zoveel comfort te bieden, dat de inzittenden beginnen met ontspannen zodra ze in de auto stappen en nog voor thuiskomst geheel zijn uitgerust. Daarin slaagt de nieuwe Lexus LS met vlag en wimpel.