Lexus IS 300h Hybrid Luxury Line Limited | Mark Levinson | Stoelgeheugen | Stoelverwarming/-Verkoeling | Triple Led |

€ 35.950,-

Bouwjaar 31-01-2019
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 44.011 km
Deuren 4
Kenteken S-389-PF Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.494 cc
Vermogen 164 kW (223 pk)

Lexus IS 300h Hybrid Luxury Line Limited | Mark Levinson | Stoelgeheugen | Stoelverwarming/-Verkoeling | Triple Led |


€ 35.950,-

Algemeen

Bouwjaar 31-01-2019
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 44.011 km
Deuren 4
Kenteken S-389-PF Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.494 cc
Vermogen 164 kW (223 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Lexus Breda
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Huifakkerstraat 5
Postcode 4815 PN
Plaats Breda
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)76 - 3690043 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.louwman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mei 2018 - dec. 2019

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 164 kW (223 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 133 kW (181 PK)
Koppel: 221 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Tankinhoud: 66 liter
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 200 km/u
Accu snelladen: nee

Maten
Afmetingen (LxBxH): 468 x 181 x 143 cm
Wielbasis: 280 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.595 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 2.145 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Ivoor
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Garantie
Garantielabels: Lexus Select (24 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Lexus Select: o 24 maanden "Lexus Select" (Tot 10 jaar verlengbaar*) o 24/7 Pechhulp Europa dekking o Garantiedekking heel NL o 14 dagen tot max. 1000 KM omruilgarantie o Tenaamstelling/vrijwaring o Hybrid Health Check (Indien van toepassing) o Gecontroleerde KM-stand o Vloeistoffencheck & bijvullen Poetsbeurt o Onderhoud conform schema o Nieuwe APK o Gratis vervangend vervoer** *Informeer naar de geldende voorwaarden **Bij reparaties die langer dan 24 uur duren. Gratis vervangend vervoer kent een een
Dit afleverpakket bevat: Lexus Select; BOVAG garantie (24 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK

Met een auto als deze Lexus IS kom jij absoluut goed voor de dag. Zeer laag in brandstofverbruik, hoog in prestaties: deze hybride auto combineert een verbrandingsmotor en een elektromotor. De leren bekleding straalt klasse en goede smaak uit. Een beetje luxe is nooit weg, toch? Vandaar de stoelverwarming! Natuurlijk kan je zonder. Maar waarom? Lekker toch, zo'n verwarmd stuurwiel? Tot de uitrusting behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

'Boem is ho'? Niet met deze achteruitrijcamera. U ziet achter net zo goed als voor en krijgt een duidelijk geluidssignaal! Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot jouw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee je comfortabel onderweg bent. Spraaksturing betekent dat je verschillende functies met jouw stem kunt bedienen. Pech of storing, altijd vervelend. Maar met Connected Services weet je direct wat eraan scheelt. En dus ook wat er moet gebeuren. Het high performance audiosysteem is volledig afgestemd op de akoestiek van de auto; genieten dus! Wat je ook in deze auto kunt vinden zijn full map navigatiesysteem, achte

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Lexus IS | Neus voor techniek

De Lexus IS onderscheidt zich duidelijk van andere grote zakenauto's. Lexus legt zich toe op geavanceerde techniek, niet alleen in de uitrusting maar ook in de aandrijflijn. Voor modeljaar 2017 is de techniek verder opgewaardeerd en kreeg deze leasefavoriet bovendien een nieuwe neus. Tijd voor een hernieuwde kennismaking!

Autotest | Lexus IS Neus voor techniek

De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost.

Plus

  • uitmuntende rijeigenschappen
  • vlot, stil en zuinig dankzij hybride-aandrijving
  • moderne techniek

Min

  • onhandige bediening infotainment
  • geen ondersteuning voor Android Auto of Apple CarPlay

Conclusie

De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost. De muis-besturing van het infotainment systeem blijft ronduit onhandig en integratie met smartphones is niet gemoderniseerd.

De hybride-aandrijving is niet gewijzigd en daarom blijft het lastig het door de fabriek beloofde verbruik te realiseren. Desondanks behoudt de IS 300h dankzij zijn techniek een enorme voorsprong op de concurrentie, want de Lexus is comfortabeler, zuiniger, betrouwbaarder en voordeliger dan de concurrentie.

Deel deze advertentie