Lexus IS 250

€ 13.499,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-06-2011
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 148.686 km
Deuren 4
Kenteken 79-RNH-8 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.500 cc
Vermogen 153 kW (208 pk)

Algemeen

Bouwjaar 24-06-2011
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 148.686 km
Deuren 4
Kenteken 79-RNH-8 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.500 cc
Vermogen 153 kW (208 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Derks BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Weidestraat 34b
Postcode 5241 CC
Plaats Rosmalen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)73 - 6311709 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.derksautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cd wisselaar
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 459 x 180 x 143 cm
Wielbasis: 273 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.505 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 2.045 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 560 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik in de stad: 11,8 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Wij hanteren de richtlijnen van de RIVM en zijn geopend.

* Alle onze auto's zijn professioneel gereinigd en ontsmet.
* wij geven geen handen.
* houden 1,5 meter afstand.
* Digitaal proefrit formulier.
* Desinfectie, wassen handen is mogelijk.
* Wegwerp Handschoenen aanwezig.
* Wij Beschikken over eigen transport. Thuis afleveren is mogelijk.
* Wij kunnen zelf alles digitaal regelen zoals tenaamstellen en vrijwaren.
* Doordat wij op afspraak werken, zijn er geen andere klanten aanwezig.


Graag altijd vooraf bellen dit om teleurstellingen te voorkomen 073 6311709

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Lexus IS | Neus voor techniek

De Lexus IS onderscheidt zich duidelijk van andere grote zakenauto's. Lexus legt zich toe op geavanceerde techniek, niet alleen in de uitrusting maar ook in de aandrijflijn. Voor modeljaar 2017 is de techniek verder opgewaardeerd en kreeg deze leasefavoriet bovendien een nieuwe neus. Tijd voor een hernieuwde kennismaking!

Autotest | Lexus IS Neus voor techniek

De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost.

Plus

  • uitmuntende rijeigenschappen
  • vlot, stil en zuinig dankzij hybride-aandrijving
  • moderne techniek

Min

  • onhandige bediening infotainment
  • geen ondersteuning voor Android Auto of Apple CarPlay

Conclusie

De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost. De muis-besturing van het infotainment systeem blijft ronduit onhandig en integratie met smartphones is niet gemoderniseerd.

De hybride-aandrijving is niet gewijzigd en daarom blijft het lastig het door de fabriek beloofde verbruik te realiseren. Desondanks behoudt de IS 300h dankzij zijn techniek een enorme voorsprong op de concurrentie, want de Lexus is comfortabeler, zuiniger, betrouwbaarder en voordeliger dan de concurrentie.

Deel deze advertentie