Bouwjaar | 24-02-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 316.801 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 48-SL-RN Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.499 cc |
Vermogen | 153 kW (208 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-02-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 316.801 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 48-SL-RN Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.499 cc |
Vermogen | 153 kW (208 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Clean Cars Zevenbergen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Melassestraat 9a |
Postcode | 4761 ZV |
Plaats | Zevenbergen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)168 - 321078 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.cccars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2006
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 62 liter
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.535 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 560 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4675 x 1800 x 1425 cm
Wielbasis: 273 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 214 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik in de stad: 12,7 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij danken u hartelijk voor de door u getoonde interesse in onze occasion. Aangezien wij echter veel onderweg zijn voor het inkopen van onze occasions is het vaak niet mogelijk om snel te reageren op uw email. Wij zijn RDW Erkend en gevestigd in Zevenbergen vlakbij Breda. Wij verzoeken u vriendelijk om telefonisch contact of een Whatsapp bericht te sturen naar onze afdeling verkoop op het volgende telefoonnummer : 0168 - 321078
Wij hopen u snel te spreken en/of te ontmoeten in onze showroom in Zevenbergen !!
Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. Ook kleine gebruikerssporen zij niet altijd zichtbaar op de foto's ondanks zorgvuldigheid om de advertentie samen te stellen. Controleert u daarom altijd of alle gewenste opties en accessoires aanwezig zijn tijdens bezichtiging of het telefonische contact.
Met vriendelijke groeten,
Clean Cars Zevenbergen
Melassestraat 9
4761 ZV Zevenbergen
Tel. 0168 - 321078
info@cccars.nl
www.cccars.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus IS | Neus voor techniek
De Lexus IS onderscheidt zich duidelijk van andere grote zakenauto's. Lexus legt zich toe op geavanceerde techniek, niet alleen in de uitrusting maar ook in de aandrijflijn. Voor modeljaar 2017 is de techniek verder opgewaardeerd en kreeg deze leasefavoriet bovendien een nieuwe neus. Tijd voor een hernieuwde kennismaking!
De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost.
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- vlot, stil en zuinig dankzij hybride-aandrijving
- moderne techniek
Min
- onhandige bediening infotainment
- geen ondersteuning voor Android Auto of Apple CarPlay
Conclusie
De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost. De muis-besturing van het infotainment systeem blijft ronduit onhandig en integratie met smartphones is niet gemoderniseerd.
De hybride-aandrijving is niet gewijzigd en daarom blijft het lastig het door de fabriek beloofde verbruik te realiseren. Desondanks behoudt de IS 300h dankzij zijn techniek een enorme voorsprong op de concurrentie, want de Lexus is comfortabeler, zuiniger, betrouwbaarder en voordeliger dan de concurrentie.