Lexus IS 250 Business Automaat 2006 org 95137 kmTop staat

€ 11.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-07-2006
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 95.136 km
Deuren 4
Kenteken 18-TB-VZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.499 cc
Vermogen 153 kW (208 pk)

Lexus IS 250 Business Automaat 2006 org 95137 kmTop staat


€ 11.999,-

Algemeen

Bouwjaar 25-07-2006
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 95.136 km
Deuren 4
Kenteken 18-TB-VZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.499 cc
Vermogen 153 kW (208 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Tulp Autobedrijf B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Slof 54
Postcode 5107 RJ
Plaats Dongen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 19681441 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.tulpautobedrijf.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cd wisselaar
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Zeer nette Lexus IS 250 Business Automaat bj 2006 Lage kilometers Prachtige auto !!!!

Lexus IS 250 Business Automaat 2006 org 95137 kmTop staat


- Kenteken: 18-TB-VZ
- Merk: Lexus
- Model: IS
- APK tot: 25-07-2025
- Tellerstand: 95136 KM
- Carrosserievorm: Sedan
- Aantal deuren: 4
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2006
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 2499 cc
- Aantal cilinders: 6
- Motorcode: 4GR-FSE
- Vermogen: 153 kW / 208pk
- Ledig gewicht: 1535 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 9.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Hoogte: 1425 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 241 - 264 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Comfort

- Cruise control

Exterieur

- Bi-xenon koplampen
- Buitenspieg.elektr.verstel -verwarmb.+inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Dimlichten automatisch
- Keyless entry
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- Lichtmetalen velgen 16"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter

Infotainment

- Audioinstallatie met CD-wisselaar
- Multimedia-voorbereiding
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Buitentemperatuurmeter
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelbare voorstoel(en)
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lederen versnellingspook
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


Met hun doordachte ontwerpen en hoge kwaliteit onderscheiden de Japanse auto's zich al tientallen jaren. Ook dit is weer zo'n bijzonder goede Japanse auto. Dankzij de zescilinder benzinemotor en de automatische transmissie, is het autorijden snel en comfortabel. Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. Ook elektrisch verstelbare voorstoelen, 16 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-achterlichten, elektrisch bediende ramen en metallic lak horen tot de voorzieningen op deze auto.

Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook electronic climate control. Gemak en veiligheid gaan prachtig samen. Bijvoorbeeld door de audiobediening op het stuur. Hoeveel ruimte u nog heeft bij het insteken? De parkeersensoren laten het weten! Da's gemakkelijk! Cruise control is ook een van de meegeleverde opties. Met keyless entry opent en sluit u de portieren zonder dat u de sleutel vasthoudt. Natuurlijk behoren sportstuur met schakelpaddels, buitentemperatuurmeter en lederen versnellingspook ook tot de ui

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Lexus IS | Neus voor techniek

De Lexus IS onderscheidt zich duidelijk van andere grote zakenauto's. Lexus legt zich toe op geavanceerde techniek, niet alleen in de uitrusting maar ook in de aandrijflijn. Voor modeljaar 2017 is de techniek verder opgewaardeerd en kreeg deze leasefavoriet bovendien een nieuwe neus. Tijd voor een hernieuwde kennismaking!

Autotest | Lexus IS Neus voor techniek

De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost.

Plus

  • uitmuntende rijeigenschappen
  • vlot, stil en zuinig dankzij hybride-aandrijving
  • moderne techniek

Min

  • onhandige bediening infotainment
  • geen ondersteuning voor Android Auto of Apple CarPlay

Conclusie

De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost. De muis-besturing van het infotainment systeem blijft ronduit onhandig en integratie met smartphones is niet gemoderniseerd.

De hybride-aandrijving is niet gewijzigd en daarom blijft het lastig het door de fabriek beloofde verbruik te realiseren. Desondanks behoudt de IS 300h dankzij zijn techniek een enorme voorsprong op de concurrentie, want de Lexus is comfortabeler, zuiniger, betrouwbaarder en voordeliger dan de concurrentie.

Deel deze advertentie