Bouwjaar | 02-01-2015 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.356 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 8-ZKJ-84 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.494 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
€ 22.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-01-2015 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.356 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 8-ZKJ-84 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.494 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Huro Auto' s C.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weverstraat 8 |
Postcode | 5405 BN |
Plaats | Uden |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)413 - 296057 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.huro-autos.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Zeer nette, comfortabele, premium zaken sedan. Deze originele Nederlandse auto is volledig dealer onderhouden. Klassieke kleurstelling in Atomic Silver metallic met vol zwart lederen interieur. De Lexus GS staat bekend om zijn solide bouwkwaliteit en voorbeeldige rijeigenschappen. Bovendien heeft hij een geavanceerde hybride aandrijflijn aan boord die aansprekende prestaties weet te koppelen aan een zeer laag verbruik. Het betreft een mooie complete uitvoering met tal van extra's waaronder het grootbeeld navigatie-systeem, elektrische verwarmde en geventileerde zetels en een elektrisch glazen schuif/kanteldak. GRATIS 12 MAANDEN BOVAG GARANTIE, BEURT, TENAAMSTELLING EN NIEUWE APK! Bent u geïnteresseerd in deze auto, neem dan gerust contact met ons op voor een bezichtiging en/of overtuigende proefrit.
Wij rekenen geen afleverkosten. Lease tegen scherpe tarieven. Meer foto's op onze website: www.huro-autos.nl. Voor meer info over deze auto kunt u bellen met Sieg Roefs, 0413-296057, appen op 06-42951584 of bezoek onze showroom, waar circa 75 Lexus en Toyota occasions binnen voor u staan opgesteld, aan de Weverstraat 8 Uden. Onze openingstijden zijn: maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur. zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur. Disclaimer: Wij besteden de grootst mogelijke aandacht aan onze advertenties. Mocht er desondanks een fout in de advertentie aanwezig zijn, kan hier geen enkel recht aan worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus GS300h | Een heer in het verkeer
De Lexus GS was tot nu toe verkrijgbaar in één smaak: als "450h". Deze limousine met hybride-aandrijving zet verpletterende prestaties neer, terwijl het verbruik vergelijkbaar is met dat van een middenklasser. Nu is de GS er ook als "300h". Dit instapmodel levert heel wat bescheidener prestaties, maar daar staat een dito prijs tegenover.
De Lexus GS is er nu ook als 300h. De GS 300h presteert als een doorsnee middenklasser, maar is veel zuiniger en comfortabeler. Het sportieve weggedrag zorgt ook nog eens voor veel rijplezier.
Plus
- uiterst comfortabel
- subliem audiosysteem
- beschaafde uitstraling, exclusief imago
Min
- matige prestaties
- nauwelijks zuiniger dan GS450h
Conclusie
De Lexus GS is voortaan ook leverbaar als 300h. Dit nieuwe instapmodel is zo'n 15.000 euro goedkoper dan de eerder geïntroduceerde 450h. Beide varianten hebben dezelfde statige uitstraling, smetteloze afwerking en hoogwaardige uitrusting. Ook het weggedrag is vrijwel gelijk, waarbij de F Sport uitvoering altijd voor een sportiever karakter zorgt.
Het grote verschil zit in de prestaties. De 450h levert prestaties van sportwagenniveau. De 300h is ongeveer even snel als een doorsnee middenklasser. Daarmee is dit instapmodel zeker niet traag, maar het gevoel van superioriteit ontbreekt. In theorie is de 300h beduidend zuiniger dan de 450h, in de praktijk ligt het verbruik in beide gevallen rond de 6.5 liter per 100 km.
Uiteindelijk is de keuze voor een 450h of 300h een kwestie van smaak. De 450h is machtig, comfortabel en sportief. De verleiding is daarom groot dit vermogen steeds opnieuw aan te spreken en als een bullebak door het verkeer te snijden. De 300h is juist welgemanierd, comfortabel en statig; een heer in het verkeer dus.