![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 30-07-1998 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 305.380 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 1-STV-37 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.997 cc |
Vermogen | 163 kW (222 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-07-1998 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 305.380 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 1-STV-37 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.997 cc |
Vermogen | 163 kW (222 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | GEVO Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dongenseweg 63 |
Postcode | 5047 SE |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19332006 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gevoautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Sedan
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.696 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4805 x 1800 x 1445 cm
Wielbasis: 280 cm
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 278 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,4 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik in de stad: 16 l/100km (1 op 6,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Graag even bellen voordat u langs wilt komen om teleurstellingen te voorkomen, wij zijn namelijk ook veel onderweg om nieuwe voorraad in te kopen.Ook ruilen wij graag uw huidige auto in tegen een goede prijs. Wilt u alleen uw auto verkopen dan is dat ook mogelijk u krijgt dan gelijk vrijwaring wij zijn namelijk RDW Erkend.
BEL GERUST VOOR EEN AFSPRAAK !!!
Hoewel de informatie op deze website permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie op deze website te allen tijde voorbehouden. Het is onmogelijk om transmissiefouten volledig uit te sluiten.
Aan de inhoud van deze website kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend. Wij adviseren de opties en specificaties zelf te controleren. Bij twijfels kunt u ons altijd vrijblijvend contacteren..
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus GS300h | Een heer in het verkeer
De Lexus GS was tot nu toe verkrijgbaar in één smaak: als "450h". Deze limousine met hybride-aandrijving zet verpletterende prestaties neer, terwijl het verbruik vergelijkbaar is met dat van een middenklasser. Nu is de GS er ook als "300h". Dit instapmodel levert heel wat bescheidener prestaties, maar daar staat een dito prijs tegenover.
![Autotest | Lexus GS300h Een heer in het verkeer](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/3749/lexus-gs-300h-f-sport-line.jpg)
De Lexus GS is er nu ook als 300h. De GS 300h presteert als een doorsnee middenklasser, maar is veel zuiniger en comfortabeler. Het sportieve weggedrag zorgt ook nog eens voor veel rijplezier.
Plus
- uiterst comfortabel
- subliem audiosysteem
- beschaafde uitstraling, exclusief imago
Min
- matige prestaties
- nauwelijks zuiniger dan GS450h
Conclusie
De Lexus GS is voortaan ook leverbaar als 300h. Dit nieuwe instapmodel is zo'n 15.000 euro goedkoper dan de eerder geïntroduceerde 450h. Beide varianten hebben dezelfde statige uitstraling, smetteloze afwerking en hoogwaardige uitrusting. Ook het weggedrag is vrijwel gelijk, waarbij de F Sport uitvoering altijd voor een sportiever karakter zorgt.
Het grote verschil zit in de prestaties. De 450h levert prestaties van sportwagenniveau. De 300h is ongeveer even snel als een doorsnee middenklasser. Daarmee is dit instapmodel zeker niet traag, maar het gevoel van superioriteit ontbreekt. In theorie is de 300h beduidend zuiniger dan de 450h, in de praktijk ligt het verbruik in beide gevallen rond de 6.5 liter per 100 km.
Uiteindelijk is de keuze voor een 450h of 300h een kwestie van smaak. De 450h is machtig, comfortabel en sportief. De verleiding is daarom groot dit vermogen steeds opnieuw aan te spreken en als een bullebak door het verkeer te snijden. De 300h is juist welgemanierd, comfortabel en statig; een heer in het verkeer dus.