Bouwjaar | 15-02-2008 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 87.315 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 12-ZH-KX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 183 kW (249 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 15-02-2008 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 87.315 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 12-ZH-KX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 183 kW (249 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Tas Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Staarten 19 |
Postcode | 5281 PK |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 12304846 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tasautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R18
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 182 x 143 cm
Wielbasis: 285 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.595 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 2.125 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 226 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik in de stad: 14,2 l/100km (1 op 7,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Zéér nette en dealeronderhouden Lexus GS 300 Business met een sterke 3.0 benzinemotor te koop aangeboden. Deze origineel Nederlandse auto heeft een kilometerstand van máár 87.315!
Auto rijdt, remt en schakelt uitstekend zoals men mag verwachten van Lexus!
Deze Lexus GS300 is dealeronderhouden. Onderhoudsboek en 2 sleutels zijn aanwezig!
Voorzien van een onderhoudsvriendelijke distributieketting.
Betreft een luxe uitvoering (Business) met oa:
Lederen bekleding
Houten interieur
Climate Controle
Cruise control
Navigatie
Achteruitrijcamera
Elektrische ramen voor en achter
Multifunctioneel stuurwiel
Elektrische buitenspiegels
Keyless Go
Keyless Entry
Lichtmetalen velgen
Stoelverwarming
Bluetooth
Xenon
Wordt geleverd met een NIEUWE APK!
Te gebruiken als Youngtimer.
Inruil auto, bus of bedrijfswagen is mogelijk.
Voor meer vragen, info of foto's stuur een berichtje of bel naar 06-12304846.
Proefrit maken? Bel of mail voor een afspraak!
Momenteel enkel op afspraak geopend. Ook in de AVONDEN en op ZONDAG.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus GS300h | Een heer in het verkeer
De Lexus GS was tot nu toe verkrijgbaar in één smaak: als "450h". Deze limousine met hybride-aandrijving zet verpletterende prestaties neer, terwijl het verbruik vergelijkbaar is met dat van een middenklasser. Nu is de GS er ook als "300h". Dit instapmodel levert heel wat bescheidener prestaties, maar daar staat een dito prijs tegenover.
De Lexus GS is er nu ook als 300h. De GS 300h presteert als een doorsnee middenklasser, maar is veel zuiniger en comfortabeler. Het sportieve weggedrag zorgt ook nog eens voor veel rijplezier.
Plus
- uiterst comfortabel
- subliem audiosysteem
- beschaafde uitstraling, exclusief imago
Min
- matige prestaties
- nauwelijks zuiniger dan GS450h
Conclusie
De Lexus GS is voortaan ook leverbaar als 300h. Dit nieuwe instapmodel is zo'n 15.000 euro goedkoper dan de eerder geïntroduceerde 450h. Beide varianten hebben dezelfde statige uitstraling, smetteloze afwerking en hoogwaardige uitrusting. Ook het weggedrag is vrijwel gelijk, waarbij de F Sport uitvoering altijd voor een sportiever karakter zorgt.
Het grote verschil zit in de prestaties. De 450h levert prestaties van sportwagenniveau. De 300h is ongeveer even snel als een doorsnee middenklasser. Daarmee is dit instapmodel zeker niet traag, maar het gevoel van superioriteit ontbreekt. In theorie is de 300h beduidend zuiniger dan de 450h, in de praktijk ligt het verbruik in beide gevallen rond de 6.5 liter per 100 km.
Uiteindelijk is de keuze voor een 450h of 300h een kwestie van smaak. De 450h is machtig, comfortabel en sportief. De verleiding is daarom groot dit vermogen steeds opnieuw aan te spreken en als een bullebak door het verkeer te snijden. De 300h is juist welgemanierd, comfortabel en statig; een heer in het verkeer dus.