Land Rover Range Rover Sport P400e HSE Dynamic Stealth

€ 74.950,- incl. BTW

Bouwjaar 24-03-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 67.745 km
Deuren 5
Kenteken K-999-VJ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen -

Land Rover Range Rover Sport P400e HSE Dynamic Stealth


€ 74.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 24-03-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 67.745 km
Deuren 5
Kenteken K-999-VJ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Advance
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Locht 123
Postcode 5504 RM
Plaats Veldhoven
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 2301305 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoadvance.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr. 2020 - apr. 2022

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 221 kW (300 PK)
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 91 liter
Actieradius: 48 km
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 220 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 198 x 182 cm
Wielbasis: 292 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.515 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 83 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3 l/100km (1 op 33,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 498 - € 545 per kwartaal
Leaseprijs: € 634 p/m (financial lease, 60 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Range Rover Sport P400e HSE Dynamic Stealth in de stoere kleurcombinatie Santorini Black metallic met een Ebony Winsor Premium interieur, zwarte hemelbekleding en aluminium interieurlijsten. Deze Nederlands geleverde auto is uitgerust met tal van luxe opties, waaronder:

Drive Assist Pack (inclusief waarschuwing voor achteropkomend verkeer, achteruitrij-assistent, adaptieve cruise control met stop & go en stuurhulp, dodehoekdetectie met correctie, parkeerassistent, rijstrooksensor met correctie, 360-graden camera, verkeersborddetectie en vermoeidheidsherkenning)
Auto Terrain Response met Dynamic Mode
Apple CarPlay
Panoramadak met schuif-/kantelfunctie
Surround camerasysteem
Extended Leather Upgrade
Meridian Premium audiosysteem (1280W)
Volledig TFT/LCD-scherm voor instrumentenpaneel
LED Matrix-koplampen
Privacy Glass
16-voudig verstelbare stoelen met memory-functie links en rechts
Keyless Entry en Keyless Start
Luchtvering
Voorruitverwarming
Stoelverwarming voor extra comfort
Daarnaast is deze auto voorzien van diverse upgrades, zoals:

Origineel SVR-remsysteem van Brembo in Rood
22" Originele SVR 5-Split Spoke Style 5083 velgen in Gloss Black met 295/40R22 banden
Black Design Package, inclusief uitlaatsierstukken in Gloss Black
Nieuw origineel verwarmd SVR sportstuurwiel in zwart alcantara
Deze schadevrije auto is afkomstig van de tweede eigenaar en heeft een schadevrij verleden. Het betreft een BTW-auto, dus de BTW is verrekenbaar.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie