Land Rover Range Rover Sport P400e HSE Dynamic Stealth 404PK | Pano | Sfeer | Meridian | Lucht | 24 MND Garantie

€ 89.980,- incl. BTW

Bouwjaar 11-05-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 25.253 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen -

Land Rover Range Rover Sport P400e HSE Dynamic Stealth 404PK | Pano | Sfeer | Meridian | Lucht | 24 MND Garantie


€ 89.980,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 11-05-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 25.253 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam D2 Automotive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jules Verneweg 114
Postcode 5015 BM
Plaats Tilburg
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)13 - 2340911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.d2automotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr. 2020 - apr. 2022

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 221 kW (300 PK)
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 91 liter
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 220 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 198 x 182 cm
Wielbasis: 292 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.515 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3 l/100km (1 op 33,3)
CO2-uitstoot: 84 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 498 - € 545 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

NIEUW BINNEN! Een prachtige, dealer onderhouden Land Rover Range Rover Sport p400e met maar liefst 404PK (piekvermogen 444PK). Af fabriek VOL uitgerust (zie onderstaande optiecodes).

'E' APPROVAL LABEL
2 CONVEX MIRRORS
2 SPD TRANS CASE WITH CTL TRAC
2 ZONE AIR CON
5 SEAT CONFIGURATION
21 INCH WHEEL
21X9.5JCH49 9001 GLS BK
275/45 R21 AS
360 PARKING AID
A/C REFRIGERANT HF01234YF
ACC+STOP/GO
AEB-LEV2 CTY AND URB+PED
AIR CLEANER-DRY/SINGLE STAGE
AIR INTAKE-FU INJ W/O SNOWCVR
ALL WHEEL DRIVE
AMBIENT LIGHTING-CONFIGURABLE
ANDROID AUTOTM (S T A)
APPLE CARPLAY (S T A)
AUXILLARY BATTERY 14AH B19
B/SDE CLADDING PAINTED
BADGE REMOVAL
BADGE-SPORTS #2
BATTERY BACK UP SENS WITH TILT
BLIND SPOT ASSIST
BMPR LWR VLC GLOSS BLK/BDY COL
BODY COLOURED ROOF
BONNET LOUVRE GLOSS BLACK
BONNET STANDARD
BOOT/TAILGATE FINISHER GLOSS B
BRAKE RSVR CAP-PICTORIAL
BRANDED SURROUND SOUND SYS(L4)
BUMPERS-PLAST-PNTD W/FG LMP
CARPET-EBONY
CCR CENTRE CONSOLE
CCR COCKPIT
CCR DOOR CASING CORE
CCR FRONT BUMPERS
CCR HEADLINING
CCR REAR BUMPERS
CCR SEATS
CCR SUSPENSION 4 CORNER ASY
CCR-FRT CONSOLE END PANEL
CCR-FRT CONSOLE FRONT PANEL
CCR-FRT CONSOLE LWR END PANEL
CENTRAL DOOR LOCKING DOUBLE
CHARGE EQUIP-VAR 2 (BASIC)
CHARGING CABLE-MODE 3 (VAR 2)
CLEAR EXIT DETECTION
CONNECTED NAV DATA
CONSOLE LID-PREM LEATHER
CONTINUOUS VARIABLE DAMPING
COURTESY LIGHT-TRUNK
DAYTIME RUNNING LAMPS
DCM - WARNING ONLY
DIGITAL AUDIO BROADCAST
DISC BRAKE SIZE FRT 20/RR 20
DOOR HANDLES BODY COLOUR
DOOR LOCK FREQUENCY 434 MHZ/NO
DOOR TRIM PANEL PVC
DR ARMREST-PREMIUM LEATHER
DR SWPACK FINISH - BLACK
DRIVERS SEAT ARMREST ADJUSTABL
DRVR PWER FORE/AFT/HEIGHT/TILT
DU EXH O/LET W/SQ TL PILE GARN
DUAL NOTE ELECTRIC HORN
EBONY
EBONY HEADLINER
ELECTRIC AUX COOLANT PUMP
ELECTRIC ENGINE BATTERY PHEV
ENG COOLNG FAN-TWIN 850W/650W
ENGINE COOLING
ENGINE COVER
ENGINE VENT HOSE
EU6D PET FINAL EMISSION
EU CERTIFICATION
EU SEATBELTS ELECTRIC
EUROPE NAV REGION 1
EUROPE/ARMEN/KAZAK 3YR CONNECT
EXPORT SHIPPING REQUIREMENTS
EXT MIRROR FINISH BLACK GLOSS
EXTERNAL SOUND (ENG) ENHANCEMT
FAMILY BADG

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie