Land Rover Range Rover Sport P 460 E Dynamic SE Meridian 22 Inch
€ 126.888,- incl. BTW
Bouwjaar | 20-09-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 1.255 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 338 kW (460 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-09-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 1.255 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 338 kW (460 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Du Parc B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bedrijfsweg 5 |
Postcode | 5061 JX |
Plaats | Oisterwijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5452000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.duparc.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2022
Modelcode: L461
Technische informatie
Koppel: 660 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 72 liter
Actieradius: 122 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,5 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.655 kg
Wielbasis: 300 cm
Accu
Accu: 38 kWh
Interieur
Interieurkleur: Zwart Leder
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 16 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,7 l/100km (1 op 142,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 27,8 kWh/100km
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 274 - € 300 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis
Direct uit voorraad leverbaar deze schitterende Range Rover Sport P460 e Dynamic SE
Eiger Grey Metallic Exterieur
Zwart Lederen Interieur
22 Inch Velgen
Elektrische Kofferklep
Ambiente Verlichting
Multifunctioneel Stuurwiel
Stoel Verwarming
Stoel koeling
Stuurwiel Verwarming
Adaptieve Cruise Control
Key Less Go
Meridian Surround Systeem
Zonnen Schermen in Achter Portieren
LED koplampen
Privacy Glass
Elektrisch Verstelbare Comfort Stoelen
Luchtvering
Apple Car Play
Voor meer info staan wij u graag te woord, U kunt ons bereiken op nr 013-5452000
Auto's zijn geadverteerd exclusief €1.500,- in BTW Du Parc Luxury Cars & Art rijklaarmaakkosten.
- 1 jaar garantie conform CarGarantie
- Vloeistoffen check
- APK met een minimale geldigheid van 6 maanden
In samenwerking met onze partners kunnen wij u voorzien van een Financiering of Leasing
Het inruilen van uw auto is bespreekbaar.
Prijswijzigingen en spel- en zetfouten voorbehouden.
Voor meer informatie kunt u direct contact opnemen met:
Du Parc Luxury Cars & Art
Bedrijfsweg 5
5061 JX Oisterwijk
Telefoon: 013-5452000
Email: info@duparc.nl
Website: www.duparc.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!