Land Rover Range Rover Sport D300 HSE R-Dynamic byAdvance
€ 49.950,-
Bouwjaar | 29-11-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.666 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RJ-011-X Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-11-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.666 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RJ-011-X Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Advance |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Locht 123 |
Postcode | 5504 RM |
Plaats | Veldhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2301305 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoadvance.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2015 - dec. 2017
Technische informatie
Koppel: 650 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 495 x 198 x 182 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.103 kg
Laadvermogen: 897 kg
GVW: 3.000 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 182 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 663 - € 711 per kwartaal
Leaseprijs: € 618 p/m (financial lease, 60 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (12 maanden)
Range Rover Sport D300 HSE Dynamic, uitgevoerd in sportief Santorini Black metallic met een luxe Ebony Oxford lederen interieur, Ebony hemelbekleding en aluminium sierlijsten.
Uniek byAdvance Styling Pack:
SVR dakspoiler
SVR voorbumper
SVR achterbumper
SVR quad sportuitlaatsysteem
SVR Brembo remklauwen in Lamborghini "Arancio Borealis"
SVR grille in gloss black
Stealth Design satin black koplampbehuizing
Gloss black Range Rover emblemen
22" Axe Forged Wheels in gloss black met een wise offset
295/40R22 ContiSportContact-banden
Side skirts in Santorini Black metallic
Black Design Pack: alle roosters uitgevoerd in gloss black
Overfinch D300 ECU-upgrade naar 300 PK / 650 NM
Af fabriek uitgerust met onder andere:
Panoramadak met schuif-/kantelfunctie
Elektrisch verstelbare stoelen
Stoelverwarming voor- en achter
Stuurwielverwarming
Virtual cockpit / digitaal dashboard
Achteruitrijcamera
Parkeersensoren voor en achter
Navigatiesysteem
Streaming audio
Bi-Xenon koplampen inclusief Signature LED-dagrijverlichting
Deze Range Rover Sport is door ons nieuw geleverd en heeft hierna twee Nederlandse eigenaren gehad. De auto is schadevrij, dealeronderhouden en verkeert in perfecte conditie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!