Land Rover Range Rover Sport 5.0 V8 Supercharged Autobiography Dynamic Special PANO/TREKHAAK/SIDEASSIST/MEMORY/LEDER/VOLOPTIE
€ 44.950,-
Bouwjaar | 09-10-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.327 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-462-FJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.999 cc |
Vermogen | 374 kW (509 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 5.0 V8 Supercharged Autobiography Dynamic Special PANO/TREKHAAK/SIDEASSIST/MEMORY/LEDER/VOLOPTIE
€ 44.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-10-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.327 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-462-FJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.999 cc |
Vermogen | 374 kW (509 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Smeulen Autos B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mon Plaisir 22 |
Postcode | 4879 AN |
Plaats | Etten-Leur |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)76 - 2010098 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.smeulenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 275/45 R21
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 207 x 178 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.302 kg
Laadvermogen: 748 kg
GVW: 3.050 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 298 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,8 l/100km (1 op 7,8)
Brandstofverbruik in de stad: 18,3 l/100km (1 op 5,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket standaard (inbegrepen): 12 maanden garantie, Nieuwe apk, De kosten van kenteken en tenaamstelling, Kleine of grote onderhoudsbeurt, Een complete professionele poetsbeurt, Voldoende brandstof.
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
- Afleverpakket Bovag (€ 495 meerprijs): 12 maanden BOVAG garantie, Nieuwe apk, De kosten van kenteken en tenaamstelling, Kleine of grote onderhoudsbeurt, Een complete professionele poetsbeurt, Voldoende brandstof.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Zijn vormen en lijnen verraden het al, dit is een pure sportauto en hij staat garant voor een intense rijbeleving. De achtcilinder motor en de automatische transmissie maken het rijden met deze auto tot een waar feest. De luchtvering zorgt voor beter contact met de weg en een uiterst soepele rijervaring. De auto is voorzien van leren bekleding - een fraaie en sfeerverhogende extra. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Life is easy! In ieder geval met dit elektrisch bediende glazen panoramadak. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Voor en achter: iedereen dezelfde luxe. Vandaar de verwarmde achterbank. Tot de uitrusting behoren ook 21 inch lichtmetalen velgen, bi-xenon koplampen, geluidsisolerende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch bedienbare ramen voor.
De hoogwaardige achteruitrijcamera en het display met hoge resolutie zorgen dat helemaal niets u meer ontgaat van wat er achter de auto gebeurt. Muziek luisteren wordt genieten met het high performance audiosysteem. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. Het luxeniveau in deze Land Rover is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt d
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!