Land Rover Range Rover Sport 4.2 V8 Supercharged-Bijtellingsvriendelijk-85 DKM-
€ 29.900,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 28-01-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 85.428 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.197 cc |
Vermogen | 288 kW (392 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-01-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 85.428 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.197 cc |
Vermogen | 288 kW (392 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf De Kantsingel B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kantsingel 8 |
Postcode | 5349 AJ |
Plaats | Oss |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)412 - 646451 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kantsingel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2004 - sep. 2009
Technische informatie
Koppel: 550 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 88 liter
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Ledig gewicht: 2.530 kg
Wielbasis: 275 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 15,9 l/100km (1 op 6,3)
Energielabel: G
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 2.000): BOVAG Garantie: Grote onderhoudsbeurt, nieuwe APK, 1 jaar Europa pechhulp (inclusief Nederland en woonplaats) + verlengd vervangend vervoer tot 14 dagen in buitenland en 1 jaar BOVAG garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Rechtstreeks uit Zweden , mooie en goed onderhouden Range Rover 4.2 V8 Sport met SLECHTS 85.428 km , voorzien van alle documentatie incl.onderhoudshistorie
SCHERPE MEENEEMPRIJS EURO 29.900,-- inclusief standaard 1 maand garantie op draaiende delen motor en versnellingsbak, nieuwe APK en vloeistofcontrole
Bij vragen of het maken van een afspraak kunt u altijd bellen 0412-646451
SHOWROOMPRIJS EURO 30.900,-- incl. 6 maanden garantie op complete motor en versnellingsbak, grote beurt ,nieuwe APK en 6 maanden Europa pechhulp (inclusief Nederland en woonplaats)
SHOWROOMPRIJS EURO 31.900,-- incl.1 jaar BOVAG garantie , grote beurt, APK en 1 jaar Europa pechhulp (inclusief Nederland en woonplaats) + verlengd vervangend vervoer tot 14 dagen in buitenland
Inruil is altijd welkom!
Hoewel wij onze advertenties met de grootste zorg voor u samenstellen, zijn fouten in de advertentie zoals specificaties, opties en uitrustingsniveaus altijd onder voorbehoud. Wij adviseren u daarom om zaken die voor u van invloed zijn op uw aankoopbeslissing voor aankoop te controleren.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
![Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4134/land-rover-range-rover-sport.jpg)
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!