Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE Dynamic - Automaat - Panorama - Dealeronderhouden
€ 30.950,-
Bouwjaar | 03-01-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.012 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ND-103-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 190 kW (259 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE Dynamic - Automaat - Panorama - Dealeronderhouden
€ 30.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.012 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ND-103-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 190 kW (259 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MVH Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 1C |
Postcode | 4661 VN |
Plaats | Halsteren |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 48917820 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | mvh-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/65 R19
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 207 x 178 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.103 kg
Laadvermogen: 897 kg
GVW: 3.000 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 182 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 733 - € 770 per kwartaal
Nieuw Online: Deze Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE in natuurlijk een fantastische uitvoering. Deze auto is door de eigenaar compleet Land Rover dealer Knook onderhouden, dit houdt in, voorzien van alle nodige JLR facturen(zie foto)
De RRS heeft afgelopen maand, voor dat we hem binnen kregen groot onderhoud gehad wat hem weer klaar maakt voor de volgende 35.000 km.
Elke keuring toegestaan, let op kilometerstand kan afwijken, wordt nog mee gereden.
De combinatie van het Carpathian Grey, 22 Inch Zwarte RRS velgen met de Rode remklauwen en het Zwarte interieur maakt dit een ideale rijderswagen.
Opties zoals het Nappa leer, Meridian Surround sound, Digital cockpit, Panorama dak, Elektrische stoelverstelling, Stoelverwarming, Keyless Entry.... Hij heeft het allemaal!
Verder voorzien van: Matrix koplampen & Led achterlichten, Luchtvering, Dodehoeksensoren, Full Map Navigatie met Bluetooth, Achteruitrijcamera en Multifunctioneel stuur.
- Bij laatste onderhoudsbeurt 169504 KM Distributieriem vervangen en nieuwe remmen rondom
- Electrische trekhaak en Extra nummerplaat
- Isofix
- Juli 24 grote onderhoudsbeurt met interval 35.000 km
- Origineel NL geleverde auto
- APK tot Augustus 2025
Autotrust ''Regio'' Garantiemogelijkheden voor Land Rover Range Rover Sport ND-103-G.
Instap
6 maanden| € 1006,20
12 maanden| € 1.439,26
= Bedrijfsinformatie =
MVH Automotive is een kleinschalig autobedrijf, waar eerlijkheid en betrouwbaarheid erg hoog in het vaandel staan.
Graag kopen we auto's in waarvan de historie bekend is, waar minimale schade op zit en waar de vorige eigenaar zichtbaar fatsoenlijk mee om gesprongen is.
Onze auto's zijn voor levering technisch nagekeken, eventuele mankementen zijn verholpen en meestal voorzien van Nationale Autopas waarmee de kilometerstand gegarandeerd kloppend is. U mag altijd bij ons langskomen om uw droomauto te bekijken!
Wij hanteren ''Wie het eerst komt, wie het eerst maalt principe'' Na aanbetalen is het voertuig voor u gereserveerd.
Interesse in deze auto? Neem dan ge
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!