Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 Autobiography Dynamic Boordevol opties Afgeleverd met beurt, e APK, en garantie
€ 28.944,-
Bouwjaar | 24-01-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 223.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RK-696-B Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 216 kW (294 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 Autobiography Dynamic Boordevol opties Afgeleverd met beurt, e APK, en garantie
€ 28.944,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-01-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 223.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RK-696-B Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 216 kW (294 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Brabant Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelstraat 9 |
Postcode | 5831 AV |
Plaats | Boxmeer |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)485 - 346596 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.brabantautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2013 - jan. 2015
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 495 x 198 x 182 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.083 kg
Laadvermogen: 917 kg
GVW: 3.000 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 3 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 733 - € 770 per kwartaal
Hij toont aantrekkelijk en tegelijk onverzettelijk. Met deze stoere SUV bent u onder alle omstandigheden veilig onderweg. Een krachtige dieselmotor zorgt voor de aandrijving van deze SUV. Fraai hoor, zo'n lederen interieur. En door de gemakkelijk elektrisch bedienbare achterklep bent u snel overtuigd van deze auto. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. In de winter wil iedereen mee. Zou dat komen door de verwarmde achterbank? Xenonverlichting zorgt voor een krachtige en heldere lichtbundel. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 21 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, geluidsisolerende ramen, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelbare buitenspiegels met geheugenfunctie en elektrisch bediende ramen.
Ongelukken of parkeerschade? Dat gebeurt u niet meer, met de achteruitrijcamera. In deze auto kunt u de belangrijkste functies bedienen met uw stem. Ook het geluid aan boord is top-of-the-line. Het high performance audiosysteem levert superieure prestaties. Ook praktisch: deze auto is voorzien van een eigen navigatiesysteem met harde schijf. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. De uitrusting van deze auto is met sportstuur met schakelpaddels, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. De brake assist zorgt voor een kortere remweg tijdens een noodstop.
Wilt u deze auto bekijken en er eventueel mee rijden? Mail ons dan of bel ons, zodat we de auto voor u klaar kunnen zetten.
Hij is sportief en avontuurlijk, maar hij brengt u ook met het grootste gemak door druk verkeer. De Land Rover Range Rover Sport die we hier hebben, heeft 223000 kilometer gelopen, het bouwjaar is 2014. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een automatische transmissie. Ouderwets vakmanschap en natuurlijke m
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!