Land Rover Range Rover Sport 3.0 P440e Dynamic HSE Aut8 | Luchtvering | Adaptieve Cruise Control | Trekhaak | Stoelventilatie | Entertainment Achter | Verwarmd Stuurwiel | Memory
€ 126.500,- incl. BTW
Bouwjaar | 13-04-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.253 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-190-SB Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 324 kW (441 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 3.0 P440e Dynamic HSE Aut8 | Luchtvering | Adaptieve Cruise Control | Trekhaak | Stoelventilatie | Entertainment Achter | Verwarmd Stuurwiel | Memory
€ 126.500,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 13-04-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.253 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-190-SB Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 324 kW (441 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Esch Mercedes |
Contactpersoon | Anton van Esch |
Adres | Ambachtstraat 8 |
Postcode | 4261 TJ |
Plaats | Wijk En Aalburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 696310 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanesch.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2021 - mei 2023
Modelcode: L461
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 324 kW (441 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 294 kW (400 PK)
Koppel: 620 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Tankinhoud: 71 liter
Actieradius: 109 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 509 x 200 x 182 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.635 kg
Laadvermogen: 815 kg
GVW: 3.450 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 31 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7 kW
Accu snelladen: Combined Charging System, 50 kW
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 19 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,9 l/100km (1 op 111,1)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 28,3 kWh/100km
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 261 - € 286 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Slechts 3200 km!! Origineel NL geleverd, zeer complete uitvoering, smetteloze staat!
= Bedrijfsinformatie =
Bezichtiging s.v.p. op afspraak. tel. 0416-696310 of verkoop@vanesch.nl Alle geadverteerde prijzen in NL zijn inclusief BPM, tenzij anders vermeld, schrijf en zetfouten voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!