Land Rover Range Rover Sport 3.0 P400 MHEV SE V6 INCL BTW
€ 49.700,-
Bouwjaar | 13-02-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 155.899 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-02-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 155.899 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Eddo Auto's |
Contactpersoon | Eddo |
Adres | Provincialeweg 64 |
Postcode | 5398 JM |
Plaats | Maren-Kessel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15150400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eddoautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2020
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 104 liter
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 225 km/u
Ledig gewicht: 2.405 kg
Wielbasis: 292 cm
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal
Zeer mooie dikke auto V6 6 Cilinder hybride 3.0 294 KW 400 PK !
45700 INCL BTW OP DUITSE KENTEKEN
ALL IN INCL NL KENTEKEN 49700 euro. ALL IN INCL BTW
Netto Buiten EU 40.000 euro ex BTW
Incl Winterbanden.
Anhängerkupplung, elektrisch ein-u.ausfa Außensp.el. verst.,beh.,anklapp., memo. Bremssättel in Rot Dachhimmel "Morzine" (Ebony) Dekorelem.in Dark Grey Oak u.Satin Brush Frontscheibe & Scheibenwischdü., beheizt Fußmatten Premium vorne und hinten Haushaltssteckdosen in 2. Sitzreihe Heckklappe elektrisch bedienbar Lackierung: Metallic o. D. in Kontrastf. -> Santorini Black Metallic Matrix-LED-Scheinwerfer Meridian Surround Soundsystem Paket: Black Pack Räder: Ersatzrad, Notrad Räder:LM 21" Style 9001 9 Sp. Gloss Bla. Rücksitzbank geteilt 60:40 mit Durchlade Schaltwippen am Lenkrad in Schwarz Scheiben ab B-Säule dunkel getönt Sitze: Beheizbare Vorder- und Rücksitze
= Bedrijfsinformatie =
Eddo Auto's is een RDW erkend autobedrijf met ruim 20 jaar ervaring
Wij kunnen op locatie auto ter naam stellen en vrijwaren (GRATIS)
KM-stand is 100% origineel! Inruil en garantie is mogelijk
Eddo auto's is aangesloten bij de stichting Nationale Auto Pas (NAP)
Adres: Provincialeweg 64 5398 JM te Maren Kessel (Noord-Brabant)
Voor vragen kunt u gerust contact opnemen, wij staan u graag te woord!
Wij werken 7 dagen per week op afspraak. U kunt ons bereiken op 06 15 150 400
Koffie staat altijd klaar!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!