Land Rover Range Rover Sport 2.0 P400e HSE Dynamic | PANO | 360º | MEMORY | LUCHTV. | STOELVENT. | STUURVERW.
€ 58.500,-
Bouwjaar | 30-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 82.015 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | - |
Land Rover Range Rover Sport 2.0 P400e HSE Dynamic | PANO | 360º | MEMORY | LUCHTV. | STOELVENT. | STUURVERW.
€ 58.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 82.015 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf A. van Rijswijk |
Contactpersoon | Ad-Jan van Rijswijk |
Adres | Zoutendijk 2 |
Postcode | 4264 KH |
Plaats | Veen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 319900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 22055070 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanrijswijkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr. 2020 - apr. 2022
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 221 kW (300 PK)
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 91 liter
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 198 x 182 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.515 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 83 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3 l/100km (1 op 33,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 498 - € 545 per kwartaal
Leaseprijs: € 719 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (12 maanden)
Prijs incl. verkooppakket 4 (BOVAG-garantie) is € 60.995,-.
Laatste onderhoudsbeurt uitgevoerd bij km.stand: 76.489.
Bij het ontwerpen van de Land Rover Range Rover Sport stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Deze Range Rover Sport is van het bouwjaar 2020, hij heeft 82015 kilometer gelopen. De toekomst is hybride: de combi van elektromotor en verbrandingsmotor maakt deze auto extra aantrekkelijk en voordelig in gebruik. De luchtvering levert een gevoel van luxe, maar draagt ook bij aan veiligheid en rijcomfort. Van binnen ziet u een lederen interieur, een stijlvolle uitvoering. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Voel die ruimte eens! Lekker veel licht door het elektrisch bediende glazen panoramadak. De bagageruimte is toegankelijk via een comfortverhogende elektrische achterklep. Koude handen? Da's voorbij met het verwarmd stuurwiel. Pak aan! In deze auto profiteert u onder andere ook van: 21 inch lichtmetalen velgen, LED matrix verlichting, geluidsisolerende ramen, zwarte hemelbekleding, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Het eigentijdse interieur wordt natuurlijk helemaal volmaakt met het digitale dashboard. Het gebruik van de 360 graden camera op deze auto zorgt voor een groter gezichtsveld en helpt de dode hoeken te elimineren. Wat is de onderhoudsstatus van deze auto? U checkt het snel, simpel en overal via uw smartphone. Het high performance audiosysteem is volledig afgestemd op de akoestiek van de auto; genieten dus! Met de electronic climate control selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn dashboard met spraakbediening, full map navigatiesysteem, regensensor, cruise control, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel.
De geavanceerde technologie in deze Land Rover is in staat om onderweg het verkeer om u heen te monitoren en er op te reageren. Zo hebt u als het war
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!