Land Rover Range Rover Sport 2.0 |LUCHTVERING|KEYLESS|ACC|21INCH|TREKHAAK|CAMERA

€ 25.995,-

Bouwjaar 03-08-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 165.704 km
Deuren 5
Kenteken XT-952-V Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 177 kW (241 pk)

Land Rover Range Rover Sport 2.0 |LUCHTVERING|KEYLESS|ACC|21INCH|TREKHAAK|CAMERA


€ 25.995,-

Algemeen

Bouwjaar 03-08-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 165.704 km
Deuren 5
Kenteken XT-952-V Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 177 kW (241 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kooymans Exclusive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Belgiėstraat 5a
Postcode 5171 PN
Plaats Kaatsheuvel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 33054891 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/55 R20
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 207 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 488 x 207 x 180 cm
Wielbasis: 292 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.060 kg
Laadvermogen: 890 kg
GVW: 2.950 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 733 - € 770 per kwartaal

Heeft deze auto uw interesse gewekt? Ons autobedrijf verwelkomt u graag gedurende zes dagen per week, van 09:00 tot 18:00 tijdens reguliere openingstijden. Voor bezoeken op zondag staan wij tot uw beschikking op afspraak. Daarnaast zijn wij buiten reguliere openingstijden open en kunt u een afspraak maken door te bellen.

Gelieve te bellen voor vertrek, aangezien we een snel lopende verkoop hebben waardoor we niet altijd kunnen garanderen dat het voertuig nog beschikbaar is. Dit voorkomt teleurstelling als het voertuig niet meer beschikbaar is wanneer u arriveert. Neem gerust contact met ons op om een afspraak te maken en deze auto zelf te ervaren."

Als uw droomauto niet tussen onze advertenties staat, geen zorgen. We kunnen u helpen om uw droomauto te realiseren en leveren, precies zoals u dat wilt.

Bij Kooyman's Exclusive BV zijn we bovendien flexibel in het accepteren van inruil van auto's, boten, jetski's, campers, motoren en meer.

Stuur ons een berichtje via WhatsApp naar
onze verkoopmedewerker op +31 6 33054891 of een mail naar info@kooymansexclusive.nl met de volgende informatie:
- kenteken
- eventuele mankementen
- verwachte inruilwaarde
- foto's.
Zodat we samen kunnen kijken naar de mogelijkheden.

Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie en controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beļnvloeden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie