Land Rover Freelander 2.2 TD4 S 152PK bj 2008 4x4 AUTOMAAT Airco
€ 4.950,-
Bouwjaar | 12-01-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 276.082 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 83-ZF-VV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.179 cc |
Vermogen | 112 kW (153 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-01-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 276.082 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 83-ZF-VV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.179 cc |
Vermogen | 112 kW (153 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | CTR B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kruisbroeksestraat 21A |
Postcode | 5281 RV |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 34153556 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/65 R17
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 191 x 174 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.810 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 2.505 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 224 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 550 - € 589 per kwartaal
YOUNGTIMER!
APK tot en met: 12-01-2025.
= Bedrijfsinformatie =
Wij werken uitsluitend op afspraak!
Zondags zijn wij gesloten.
Wij brengen geen aflever- of rijklaar kosten in rekening.
Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. Controleert u daarom altijd of alle gewenste opties en accessoires aanwezig zijn tijdens bezichtiging.
Wij maken zelf export papieren met kenteken en verzekering.
We make export papers with registration and insurance ourselves
Wir stellen Exportpapiere mit Registrierung und Versicherung selbst her
Nous pouvons vous aider avec des documents d'exportation!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Freelander | Vrijbuiter
Land Rover heeft een naam hoog te houden. "The best 4 by 4 by far" is immers de uitgelezen keuze voor wie een woestijn wil doorkruisen of een jungle wil bedwingen. Omdat de gemiddelde bestuurder al voldoende uitdaging vindt in zon, zee en strand, biedt Land Rover sinds 1997 de Freelander aan. Deze "kleine" Land Rover is een rechtstreekse afstammeling van de avontuurlijke familie, maar voelt zich ook thuis op de Nederlandse snelweg. Bovendien is de Freelander voor modeljaar 2003 uitgebreid met een topmodel: de HSE.
De Freelander is het instapmodel van Land Rover. Desondanks is de Freelander meer dan terreinwaardig, terwijl de rijeigenschappen op de openbare weg ook heel behoorlijk zijn. Anders dan andere SUVs.
Plus
- zeer capabel in het terrein
- comfortabel op de lange afstand
- complete uitrusting
Min
- beperkte hoofdruimte voorin
- storend grote draaicirkel
- matig audiosysteem
Conclusie
Het was een bijzondere aangename week testen met de Freelander. Iedere mogelijkheid voor een ritje werd aangegrepen, ieder braakliggend terreintje werd omgewoeld en iedere helling moest worden bedwongen. En altijd gaf de Freelander veel voldoening. Dat doet de Freelander op een heel eigen manier. Terwijl bij de meeste andere fabrikanten comfort gelijk staat aan het gedrag van een personenauto, denkt Land Rover daar heel anders over. De Freelander is een pure terreinauto die rijdt als een pure terreinauto. Dat wil echter niet zeggen dat de Freelander niet luxueus, stil en koersvast is. Daarmee is het gedrag ongebruikelijk, maar het comfort hoog en het plezier compleet (Ivo Kroone).