Land Rover Defender 3.0 D300 110 X-Dynamic HSE Urban Widetrack
€ 129.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 08-11-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 47.850 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-11-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 47.850 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Advance |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Locht 123 |
Postcode | 5504 RM |
Plaats | Veldhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2301305 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoadvance.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2020 - 2024
Kleur: Onbekend
Technische informatie
Koppel: 650 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 226 km/u
Ledig gewicht: 2.303 kg
Wielbasis: 302 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Deze Defender D300 Urban wordt aangeboden op geel personenauto kenteken, inclusief BTW & BPM.
Unieke Defender 110 D300 Urban X-Dynamic HSE uitgevoerd in Santorini Black metallic, een Ebony Vollederen interieur & Ebony Hemelbekleding:
Deze Defender is door ons voorzien van diverse upgrades:
Urban Widetrack Bodykit uitgevoerd in Gloss Black
Urban voorspoiler incl Aero Blades
Urban Roofspoiler
Urban LED Light BAR
Urban Sidesteps & Mudflaps
Staggered 22" Urban Wheels Satin Black
285/45R22 Offroad Tyres
Range Rover SVR byBrembo Remklauwen Uitgevoerd in "Rosso Scuderia"
V8 Supercharged getinte achterlichen
Heritage Design Achterlichten uitgevoerd in Santorini Black
Signature Plate Conversion
007 Limited Welcome Screen
Adaptive Dynamics Sportonderstel
Dynamic I Configurable Dynamics
Front Skid Plate uitgevoerd in Gloss Black
Side Skirt Uitgevoerd in Gloss Black
Achterbumper Gloss Black
Visible Tow Eye conversion
Zwarte wielmoeren
40MM / 50MM Wielasverbreding
Af fabriek reeds voorzien van:
Panoramisch Schuif/Kanteldak
Tow Pack
Trekhaak Elektrisch Wegklapbaar
Tow Assist
Virtuel Drivers Display
11.4" PiVi Pro Touch Screen
Premium Meridian Audiosysteem
Cruise Control Adaptief met Stop & Go
Gekoelde Stoelen
Verwarmde Stoelen
Cold Climate Pack
Stuurwielverwarming
Auto Terrain Response 2
Elektrische instelbare stoelen met Memory
Elektrisch Instelbare Stuurkolom
LED Interieurverlichtingspakket
LED Matrix Koplampen
Key Less Entry met Approach Lock/Unlock
Cubbybox met Koelkast
Wireless Charging
Wireless Carplay
360 Surround Camerasysteem
Harddisk Navigatiesysteem
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!