Bouwjaar | 10-04-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.909 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 95-LFR-5 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 6.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-04-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.909 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 95-LFR-5 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van de Werken bv |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 13B |
Postcode | 5151 RV |
Plaats | Drunen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 382282 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdwerkenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 407 x 177 x 160 cm
Wielbasis: 26 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.155 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.710 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Financiering is mogelijk kijk voor meer informatie https://www.vdwerkenautos.nl/financieren
De prijs is op basis van meeneemprijs. Wij streven naar zo hoog mogelijke kwaliteit voor een scherpe prijs. Daarom adverteren wij met de meeneemprijs en kunt u optioneel kiezen voor een afleverpakket. We bieden 3 pakketten aan: Basispakket € 299,-. Hiervoor krijgt u een APK-keuring | controle van alle vloeistoffen | 1 maand garantie. Pluspakket € 499,-. Hiervoor krijgt u een APK-keuring | kleine onderhoudsbeurt | remcontrole | 3 maanden garantie. Extrapakket € 899,-. Hiervoor krijgt u een APK-keuring | onderhoudsbeurt volgens schema | 6 maanden garantie.
U bent van harte welkom deze auto te komen bekijken! Om teleurstelling te voorkomen raden wij u aan vooraf even te bellen. Meer info? Bel: 0416-382282
= Bedrijfsinformatie =
Op Maandag is onze showroom gesloten!
Dinsdag tot met vrijdag geopend van 9:00 uur tot 18:00 uur
Zaterdag geopend van 9:00 uur tot 16:00 uur.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Venga | Niks mis mee
De Venga is Kia's middelgrote gezinsauto. De Venga is compact, maar dankzij de hoge bouw toch ruim. De motoren komen nooit vermogen tekort, maar zijn tegelijkertijd bescheiden. Het weggedrag is veilig, maar toch comfortabel. Kortom: de Venga is de perfecte middenmaat. Toch zag Kia ruimte voor verbetering...
Voor modeljaar 2015 is het uiterlijk van de Kia Venga aangepast. De nieuwe navi is goed. De techniek is bij het oude gebleven en daarom is de Venga wel voordelig in aanschaf, maar niet in gebruik.
Plus
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
- ook geschikt als trekauto
Min
- 1.4 motor maakt te veel toeren op hoge snelheid
- fors verbruik
- blijft ondanks facelift achter bij modernere Kia-modellen
Conclusie
De Kia Venga heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2015. Dat begint letterlijk met een nieuw gezicht. Ook het interieur is op details aangepast. Belangrijker is dat de uitrusting rijker is geworden. Met name het nieuwe navigatiesysteem (plus achteruitrijcamera!) is een echte aanwinst.
Onderhuids is alles bij het oude gebleven. Dat is niet omdat Kia Venga niet wilde aanpassen, maar omdat de fabrikant stelt dat de klant niet zit te wachten op gedownsizede motoren of andere technische hoogstandjes. Dit heeft echter wel tot gevolg dat het verbruik (veel) hoger is dan bij de concurrenten, waardoor de Venga weliswaar voordelig is in aanschaf, maar niet in gebruik. Geheel terecht is het onderstel niet aangepast; het weggedrag was goed en blijft goed.