Bouwjaar | 30-03-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.900 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JZ-316-P Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.396 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 3.350,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.900 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JZ-316-P Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.396 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Handelsonderneming J. Semler |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kasteeldreef 23 |
Postcode | 5151 RR |
Plaats | Drunen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55474811 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,8 s
Topsnelheid: 168 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 407 x 177 x 160 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.153 kg
Laadvermogen: 557 kg
GVW: 1.710 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 136 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
o Hoge instap.
o APK!!
o Parkeersensoren achter.
= Bedrijfsinformatie =
Beste klant u moet begrijpen als u komt om te oriënteren dat we niet altijd een proefrit kunnen beloven.
UITSLUITEND EN ALLEEN OP AFSPRAAK AANWEZIG EN GEOPEND!!!
Wilt u komen graag ruim van te voor aangeven dat u wilt komen, dan staat u niet voor een gesloten deur.
ALTIJD BELLEN. Auto's kunnen helaas niet vast gehouden worden!!
Tel: 0655474811
oo Inruil is UITSLUITEND OP locatie. oo
Eventueel een video of extra foto's mogelijk van de desbetreffende auto.
Omdat ik niet altijd aanwezig ben en om teleurstellingen te voorkomen adviseer ik u om te BELLEN voor uw komst. 0655474811
De aangegeven prijs is een VASTE meeneemprijs.
o Inruil op handelsbasis!!!!
ooo BEL ALTIJD voor u vertrekt !! ooo
Graag Tot Ziens bij J Semler Auto's in Drunen
Openingstijden:
Maandag 10.00 tot 17.00
Dinsdag 10.00 tot 17.00
Woensdag 10.00 tot 17.00
Donderdag 10.00 tot 17.00
Vrijdag 10.00 tot 17.00
Zaterdag 11.00 tot 16.00
Zondag : GESLOTEN
Tel: 0655474811
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Venga | Niks mis mee
De Venga is Kia's middelgrote gezinsauto. De Venga is compact, maar dankzij de hoge bouw toch ruim. De motoren komen nooit vermogen tekort, maar zijn tegelijkertijd bescheiden. Het weggedrag is veilig, maar toch comfortabel. Kortom: de Venga is de perfecte middenmaat. Toch zag Kia ruimte voor verbetering...
Voor modeljaar 2015 is het uiterlijk van de Kia Venga aangepast. De nieuwe navi is goed. De techniek is bij het oude gebleven en daarom is de Venga wel voordelig in aanschaf, maar niet in gebruik.
Plus
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
- ook geschikt als trekauto
Min
- 1.4 motor maakt te veel toeren op hoge snelheid
- fors verbruik
- blijft ondanks facelift achter bij modernere Kia-modellen
Conclusie
De Kia Venga heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2015. Dat begint letterlijk met een nieuw gezicht. Ook het interieur is op details aangepast. Belangrijker is dat de uitrusting rijker is geworden. Met name het nieuwe navigatiesysteem (plus achteruitrijcamera!) is een echte aanwinst.
Onderhuids is alles bij het oude gebleven. Dat is niet omdat Kia Venga niet wilde aanpassen, maar omdat de fabrikant stelt dat de klant niet zit te wachten op gedownsizede motoren of andere technische hoogstandjes. Dit heeft echter wel tot gevolg dat het verbruik (veel) hoger is dan bij de concurrenten, waardoor de Venga weliswaar voordelig is in aanschaf, maar niet in gebruik. Geheel terecht is het onderstel niet aangepast; het weggedrag was goed en blijft goed.