![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 15-04-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 213.543 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 90-PZL-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
€ 7.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-04-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 213.543 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 90-PZL-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Harry Jakab Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oude Udenseweg 14A |
Postcode | 5405 PD |
Plaats | Uden |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53447931 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.harryjakabautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/60 R17
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 184 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 444 x 186 x 164 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.355 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 1.980 kg
Max. trekgewicht: 1.900 kg (ongeremd 727 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 177 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Deze Kia Sportage komt uit 2011, werd geleverd van 19-07-2010 tot 19-03-2013 en kostte toen € 35.100,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2011 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 120 kW (163 PK) en een cilinderinhoud van 1998 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 184 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,4 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,5 liter per 100 km en hij weegt 1355 kg. De APK is geldig tot 24-04-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 225,- per kwartaal.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Sportage | Stapsgewijs
De Kia Sportage is altijd met zijn tijd meegegaan. De eerste generatie speelde in op de vraag naar luxe terreinauto's voor recreatief gebruik. Gaandeweg kwam de nadruk meer op ruimte te liggen en werd de Sportage meer gezinsauto en minder terreinwagen. Nu is het tijd voor de vijfde generatie. Welke stap neemt de Sportage dit keer?
![Autotest | Kia Sportage Stapsgewijs](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10068/kia-sportage-16-t-gd-plug-in-hybrid-gt-plusline.jpg)
De 5e generatie van de Kia Sportage zet stappen op het gebied van vormgeving en techniek. De plug-inhybride is vlot, sterk en met consequent opladen ook zuinig. Dankzij 4wd ook te gebruiken in terrein
Plus
- vaardig op openbare weg en in het terrein
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- voelbaar schakelen in volledig elektrische modus
- elektriciteit wordt niet automatisch optimaal over rit verdeeld
Conclusie
Kia zet nieuwe stappen met de vijfde generatie van de Sportage. De meest in het oog springende daarvan is het uiterlijk. De Sportage is meer dan voorheen een klassieke SUV met hoge neus en gespierde schouderlijn. De strakke lijnen maken deze middelgrote SUV desondanks uitgesproken modern.
Technisch zet Kia een nieuwe stap door de Sportage alleen als hybride aan te bieden. Voor het instapmodel is dat een parallel hybride (klein aandeel van de elektromotor, maar geen noodzaak om te laden met een stekker) en voor het hier geteste exemplaar is dat een plug-inhybride (meer elektrisch rijden, lager verbruik bij consequent opladen).
Voor wie volledig elektrisch wil rijden biedt Kia de EV6. Die is nog moderner gelijnd en heeft nog meer vooruitstrevende techniek aan boord. Met de Sportage zet Kia iets kleinere stappen, zodat iedereen in zijn of haar eigen tempo kan overschakelen op (deels) elektrisch rijden.