Bouwjaar | 25-03-2009 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.920 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 59-GTH-9 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.975 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 6.790,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-03-2009 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.920 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 59-GTH-9 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.975 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hago Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Slimstraat 27 |
Postcode | 5071 EG |
Plaats | Udenhout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14827089 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | Www.hagoautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/60 R16
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 435 x 180 x 170 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.442 kg
Laadvermogen: 608 kg
GVW: 2.050 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 190 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Inruil van uw huidige auto is mogelijk!
Garantie en/of financiering zijn mogelijk, informeer hiervoor naar de mogelijkheden. Wij kunnen de auto op locatie tenaamstellen.
Graag vooraf bellen voor een bezichtiging / proefrit.
We hebben onze advertenties zorgvuldig samengesteld. Desondanks kunnen fouten in accessoires, opties, druk- en zetfouten voorkomen. Aan dergelijke fouten kunnen geen rechten worden ontleend.
Ons team staat voor u klaar. Voor vragen of het maken van een afspraak kunt u contact met ons opnemen via telefoon, email of stuur een bericht via Marktplaats: 06 - 14827089 / 06 - 28044148 / info@hagoautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Sportage | Stapsgewijs
De Kia Sportage is altijd met zijn tijd meegegaan. De eerste generatie speelde in op de vraag naar luxe terreinauto's voor recreatief gebruik. Gaandeweg kwam de nadruk meer op ruimte te liggen en werd de Sportage meer gezinsauto en minder terreinwagen. Nu is het tijd voor de vijfde generatie. Welke stap neemt de Sportage dit keer?
De 5e generatie van de Kia Sportage zet stappen op het gebied van vormgeving en techniek. De plug-inhybride is vlot, sterk en met consequent opladen ook zuinig. Dankzij 4wd ook te gebruiken in terrein
Plus
- vaardig op openbare weg en in het terrein
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- voelbaar schakelen in volledig elektrische modus
- elektriciteit wordt niet automatisch optimaal over rit verdeeld
Conclusie
Kia zet nieuwe stappen met de vijfde generatie van de Sportage. De meest in het oog springende daarvan is het uiterlijk. De Sportage is meer dan voorheen een klassieke SUV met hoge neus en gespierde schouderlijn. De strakke lijnen maken deze middelgrote SUV desondanks uitgesproken modern.
Technisch zet Kia een nieuwe stap door de Sportage alleen als hybride aan te bieden. Voor het instapmodel is dat een parallel hybride (klein aandeel van de elektromotor, maar geen noodzaak om te laden met een stekker) en voor het hier geteste exemplaar is dat een plug-inhybride (meer elektrisch rijden, lager verbruik bij consequent opladen).
Voor wie volledig elektrisch wil rijden biedt Kia de EV6. Die is nog moderner gelijnd en heeft nog meer vooruitstrevende techniek aan boord. Met de Sportage zet Kia iets kleinere stappen, zodat iedereen in zijn of haar eigen tempo kan overschakelen op (deels) elektrisch rijden.