![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 26-09-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 175.214 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 54-XRJ-8 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.359 cc |
Vermogen | 128 kW (174 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-09-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 175.214 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 54-XRJ-8 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.359 cc |
Vermogen | 128 kW (174 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MTR Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Staarten 19 |
Postcode | 5281 PK |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53960475 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mtrautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/55 R19
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 189 x 170 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.665 kg
Laadvermogen: 845 kg
GVW: 2.510 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 206 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik in de stad: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal
Kia Sorento uit 2012 met een 2.4 benzine motor. Deze origineel Nederlandse auto heeft een logische NAP kilometerstand en APK tot: 15-06-2025.
De auto rijdt en schakelt goed.
Betalen in termijnen? Financieren is mogelijk, stuur gerust een berichtje voor de mogelijkheden.
Inruil is bespreekbaar.
Graag vooraf contact om teleurstelling te voorkomen, niet al onze auto's staan op de locatie in Boxtel!
Wij brengen géén aflever- of rijklaar kosten in rekening.
LET OP! Enkel op afspraak geopend, ook in de avonden of zondag is mogelijk.
Voor meer vragen, info of foto's stuur een berichtje of bel naar:
06-53960475
Met vriendelijke groet,
MTR Auto's
Staarten 19
5281 PK Boxtel
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Sorento | Veel voor weinig
De verkoop van grote SUV's is sterk afgenomen. Dat is niet omdat er geen behoefte aan zeer ruime en praktische auto's is. Het probleem is dat de prijs te hoog is. Kia belooft daar nu iets aan te doen met de vierde generatie van de Sorento.
![Autotest | Kia Sorento Veel voor weinig](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/140/kia-sorento.jpg)
De 4e generatie van de Kia Sorento overtuigt met een lage aanschafprijs en een lage prijs per kilometer. De Sorento is ruim, comfort en rijk uitgerust maar geeft geen groots of onoverwinnelijk gevoel.
Plus
- zeer ruim
- vlotte, stille en relatief zuinige hybride-aandrijving
- scherpe prijs
Min
- bombastisch en vermoeiend geluid Bose audio
- semi-zelfrijdende functies niet van laatste generatie
- on-Europese vormgeving
Conclusie
Hoe maakt Kia een grote SUV aantrekkelijk? Om het heel simpel te zeggen: Kia biedt veel voor weinig. De Sorento heeft royale afmetingen en is een maatje groter dan de meeste andere auto's van deze prijs. Het is merkbaar waar Kia heeft bezuinigd, maar nooit zijn dit bezwaarlijke zaken. Zo zijn de materialen in het interieur net even minder weelderig dan bij de premium merken, maar is de uitrusting alsnog rijk en modern.
De rijeigenschappen scoren een ruime voldoende, maar verwacht niet het onoverwinnelijke gevoel of de terreinwaardigheid van duurdere SUV's. De prestaties van de hybride aandrijflijn zijn prima, maar opnieuw blijven de macht of het onoverwinnelijke gevoel uit dat de duurdere concurrenten wel leveren. De Sorento overtuigt uitendelijk met heel veel rust, ruimte en een gunstige prijs per kilometer.