Bouwjaar | 19-02-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.969 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-452-BK Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.086 cc |
Vermogen | 48 kW (65 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-02-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.969 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-452-BK Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.086 cc |
Vermogen | 48 kW (65 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | A2 Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schouwrooij 6 |
Postcode | 5281 RE |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51408639 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.a2autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/60 R14
Acceleratie (0-100): 17,9 s
Topsnelheid: 144 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 354 x 160 x 148 cm
Wielbasis: 237 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 823 kg
Laadvermogen: 527 kg
GVW: 1.350 kg
Max. trekgewicht: 700 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Kia Picanto 1.1 Fifteen
De apk is geldig tot en met 15-05-2025
Het onderhoud boekje is aanwezig
De auto rijdt en schakelt uitstekend!
Deze Kia Picanto komt uit 2009, werd geleverd van 01-09-2008 tot 11-02-2009 en kostte toen € 10.395,-. Deze geďmporteerde personenauto staat sinds 2023 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 48 kW (65 PK) en een cilinderinhoud van 1086 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 144 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 17,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,0 liter per 100 km en hij weegt 823 kg. De APK is geldig tot 15-05-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 69,50 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Wij brengen geen afleverkosten in rekening!
In de avonduren enkel op afspraak geopend.
Kom gerust langs voor een bezichtiging/proefrit.
Bel +31651408639 voor een afspraak!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Picanto | Beter dan nieuw
Steeds meer fabrikanten stoppen met het aanbieden van auto's in het kleinste segment. De reden daarvoor is, dat steeds meer eisen aan de veiligheid en emissie worden gesteld. Daardoor wordt een kleine auto zo duur, dat de winst nihil is en/of een grotere auto hetzelfde kost. Toch ziet een enkele fabrikant nog steeds toekomst in de kleine auto. Kia geeft de Picanto zelfs voor de tweede keer in zijn carričre een verjongingskuur.
De Kia Picanto voor modeljaar 2024 behoudt zijn lage verbruik en goede wegligging. Nieuw zijn het zelfverzekerde uiterlijk, het standaard infotainment systeem en de vele veiligheidsvoorzieningen.
Plus
- moderne veiligheidsvoorzieningen
- volwassen uitstraling
Min
- Matige prestaties
- Elektrische auto's zijn voordeliger in aanschaf en gebruik
Conclusie
Kia geeft de Picanto voor de tweede keer een facelift. Het model voldoet nu aan de nieuwste veiligheidseisen en ziet er dankzij een geheel nieuw getekende neus beter uit dan ooit tevoren. De uitrusting is modern met een infotainment-systeem dat nauwelijks onderdoet voor dat van de grotere modellen van Kia. De motor biedt voortaan de souplesse die voorheen ontbrak.
Ondanks al die mooie woorden is de vernieuwde Picanto niet beter dan een soortgelijke auto met nieuwe techniek. Een elektrische auto met eenzelfde prijskaartje rijdt beter (stiller, sneller, soepeler) en is voordeliger per kilometer. Bovendien is hybride-techniek inmiddels zo gangbaar, dat zelfs grotere auto's zuiniger zijn. De Picanto heeft vanwege de verouderde techniek een relatief hoge CO2-uitstoot en daarom een dito CO2-belasting.
Echter, op het moment van schrijven bieden de meeste concurrenten helemaal geen kleine auto's meer aan. Alhoewel er veel goedkope, compacte auto's zijn aangekondigd, is het aanbod op dit moment op de vingers van één hand te tellen. En dus ziet Kia de kans schoon om dat gat te overbruggen met de vernieuwde Picanto. Door de Picanto slechts te vernieuwen is de investering beperkt en kan de bestaande techniek zo lang mogelijk tegen een zo laag mogelijke prijs worden aangeboden. En... wanneer puur wordt gekeken naar alle verbeteringen, is de vernieuwde Picanto zelfs beter dan nieuw!