Bouwjaar | 22-07-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 2.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-915-XB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 49 kW (67 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-07-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 2.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-915-XB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 49 kW (67 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Brabantse Hoek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Scharlo 15 |
Postcode | 5165 NG |
Plaats | Waspik |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53227394 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Picanto DPI GT-LINE NAV-CAM-LEER-CLIMA 2500 km rijdbaar
Kia Picanto 1.0 DPi GT-Line
- Kenteken: P-915-XB
- Merk: Kia
- Model: Picanto
- APK tot: 22-07-2026
- Tellerstand: 2500 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2022
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 998 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: G3LD
- Vermogen: 49 kW / 67pk
- Ledig gewicht: 874 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 4.3 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 360 cm
- Breedte: 160 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 88 - 95 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Keyless entry
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 15"
- Lichtmetalen velgen 16"
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Schuif-/kanteldak
- Side-skirts
Infotainment
- DAB
- Mp3-speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Kunstlederen bekleding
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Sportstuur
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurwiel verwarmd
- Voorstoelen verwarmd
- Zwarte glans (piano)lak interieur afwerking
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Connected services
- Cruise control adaptief met Stop&Go en stuurhulp
- Draadloze telefoonlader
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- Kunstlederen interieurdelen
- Multimedia scherm standaard
- Passagiersairbag
- Rijstrooksensor met correctie
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Vermoeidheids herkenning
Picanto DPI GT-LINE NAV-CAM-LEER-CLIMA 2500 km rijdbaar
schades:bumper
koplamp rechts
voorscherm
alle airbags oké
auto kan rijdend mee
chassis oké
coolers oké
motor loopt
recht op de wielen
Bij deze auto zit al een nieuwe orginele voorbumperhoes en een orgineel gebruikt spadbord bij. Voor deze auto heb je nog nodig een rechtse skirt (kan missch ook nog gerepareerd worden) een rechtse koplamp
modderkuip en ruitensproeiertank
NIETS MEER !! spuiten
de bumperhoes met evt skirt de rechtse vooredeur en scherm. NIETS MEER.
Als we het spadbord even monteren kan de au
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Picanto | Beter dan nieuw
Steeds meer fabrikanten stoppen met het aanbieden van auto's in het kleinste segment. De reden daarvoor is, dat steeds meer eisen aan de veiligheid en emissie worden gesteld. Daardoor wordt een kleine auto zo duur, dat de winst nihil is en/of een grotere auto hetzelfde kost. Toch ziet een enkele fabrikant nog steeds toekomst in de kleine auto. Kia geeft de Picanto zelfs voor de tweede keer in zijn carričre een verjongingskuur.
De Kia Picanto voor modeljaar 2024 behoudt zijn lage verbruik en goede wegligging. Nieuw zijn het zelfverzekerde uiterlijk, het standaard infotainment systeem en de vele veiligheidsvoorzieningen.
Plus
- moderne veiligheidsvoorzieningen
- volwassen uitstraling
Min
- Matige prestaties
- Elektrische auto's zijn voordeliger in aanschaf en gebruik
Conclusie
Kia geeft de Picanto voor de tweede keer een facelift. Het model voldoet nu aan de nieuwste veiligheidseisen en ziet er dankzij een geheel nieuw getekende neus beter uit dan ooit tevoren. De uitrusting is modern met een infotainment-systeem dat nauwelijks onderdoet voor dat van de grotere modellen van Kia. De motor biedt voortaan de souplesse die voorheen ontbrak.
Ondanks al die mooie woorden is de vernieuwde Picanto niet beter dan een soortgelijke auto met nieuwe techniek. Een elektrische auto met eenzelfde prijskaartje rijdt beter (stiller, sneller, soepeler) en is voordeliger per kilometer. Bovendien is hybride-techniek inmiddels zo gangbaar, dat zelfs grotere auto's zuiniger zijn. De Picanto heeft vanwege de verouderde techniek een relatief hoge CO2-uitstoot en daarom een dito CO2-belasting.
Echter, op het moment van schrijven bieden de meeste concurrenten helemaal geen kleine auto's meer aan. Alhoewel er veel goedkope, compacte auto's zijn aangekondigd, is het aanbod op dit moment op de vingers van één hand te tellen. En dus ziet Kia de kans schoon om dat gat te overbruggen met de vernieuwde Picanto. Door de Picanto slechts te vernieuwen is de investering beperkt en kan de bestaande techniek zo lang mogelijk tegen een zo laag mogelijke prijs worden aangeboden. En... wanneer puur wordt gekeken naar alle verbeteringen, is de vernieuwde Picanto zelfs beter dan nieuw!