Bouwjaar | 01-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 45.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 23.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 45.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Du Crocq Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Adriaan Groenewegenlaan 14 |
Postcode | 6021 JM |
Plaats | Budel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51473591 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ducrocqautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 60 km
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.494 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Afmetingen (LxBxH): 436 x 181 x 154 cm
Wielbasis: 270 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,4 l/100km (1 op 71,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
60 KM elektrisch rijden I Halftarief wegenbelasting I Adaptieve Cruise Control I Airconditioning I Achteruitrijcamera I Automaat I Navigatie I Stoelverwarming l Stuurwielverwarming I Weinig Kilometers I Garantie 05-2028 I Volledige onderhoudshistorie I Trekhaak l Zuinig
Dure benzineprijzen? Of een auto die duur is in de wegenbelasting? Met een Plug-in Hybride als de KIA Niro heeft u er geen last van! Elektrisch als het kan, benzine als het moet!
Te koop aangeboden:
Een in zéér nette staat verkerende KIA Niro afkomstig van de eerste particuliere eigenaar.
Dankzij de Plug-in hybride technologie is de auto in staat 60 kilometer volledig elektrisch te rijden. Hierna schakelt de Niro over op zijn benzinemotor.
De auto wordt geleverd met een thuislader (220V). Hiermee laadt u de accu in 4 uur tijd van leeg naar vol aan een regulier stopcontact. Laden aan een laadpaal is ook mogelijk.
De Niro staat bekend als een betrouwbare, zuinige en ruime auto.
Dankzij de lage CO2 uitstoot heeft de KIA recht op een korting van 50% op de wegenbelasting (MRB).
Het betreft hier een exemplaar met een rijke uitrusting (DynamicPlusLine). Alle benodigde opties zijn aanwezig. Denk hierbij onder andere aan automatische airconditioning (climate control), achteruitrijcamera, adaptieve cruise control, stoelverwarming voor, stuurflippers voor regeneratief remmen en een navigatiesysteem met Apple CarPlay en Android Auto. (Zie de volledige optielijst onderaan de advertentie).
De KIA heeft slechts één vorige eigenaar gehad, welke de auto in maart 2021 heeft aangekocht bij de officiële KIA-dealer.
Daarnaast beschikt de auto over KIA-fabrieksgarantie tot en met 01-03-2028 (150.000 KM).
LET OP: Veel Kia's die op internet te koop worden hebben het onderhoudsinterval (15.000 KM / 1 jaar) overschreden. Hierdoor vervalt de fabrieksgarantie! Deze Ceed heeft tijdig de beurten gehad en daardoor nog recht op de fabrieksgarantie!
Du Crocq Automotive is een autobedrijf dat zich richt op de in- en verkoop van tweedehands hybride en elektrische voertuigen.
Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel!
Voor verkoop wordt elke occasion uitvoerig geïnspecteerd, voorzien van een servicebeurt en min
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Niro PHEV | Een keurig nette rebel
Vooruitgang is goed. Echter, niet iedereen verandert even snel. Een rebel wil alles zo snel mogelijk radicaal anders, terwijl de modale burger bij voorkeur stapje voor stapje verandert. Daarom biedt de Kia Niro de keuze uit hybride, plug-inhybride en elektrische aandrijving. Voor wie is de plug-inhybride bedoeld?
De Kia Niro PHEV biedt de rust en lage KM-kosten van een elektrische auto, gecombineerd met het bereik van een verbrandingsmotor. Niet innovatief, maar daarom functioneel, degelijk en bijna foutloos.
Plus
- sterker, stiller en soepeler dan conventionele aandrijving
- modern, maar direct vertrouwd
- ruim en functioneel
Min
- onhandige plek laadaansluiting
- samenspel beide motoren niet altijd harmonieus
- infotainment liep vast tijdens test
Conclusie
De Niro is de compacte crossover van Kia. De Niro is bedoeld als gezinsauto en daarom wel vooruitstrevend, maar niet innovatief. Juist omdat de Niro niet baanbrekend is, is de auto ook zo goed als foutloos.
De plug-inhybride is bedoeld voor wie vooruitgang wenst in bescheiden stappen. De PHEV biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden, zoals een hoge mate van comfort en een laag verbruik. Doordat de benzine- en elektromotor hun krachten kunnen bundelen, presteert de plug-inhybride veel beter dan soortgelijke auto's met alleen een verbrandingsmotor. Tenslotte geeft de benzinemotor gemoedsrust, want wanneer de batterij leeg is, rijdt deze half elektrische Niro gewoon verder.
De Kia Niro plug-inhybrid is daarom als graffiti in opdracht: het spannende is er af, maar het idee is gebleven. Het antwoord op de vraag "voor wie is de Niro plug-inhybrid" luidt daarom: voor keurig nette rebellen.