Bouwjaar | 18-02-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 85.199 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XN-761-T Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
€ 19.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 18-02-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 85.199 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XN-761-T Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Hans Lavrijsen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Korte Voren 7 |
Postcode | 5555 XS |
Plaats | Valkenswaard |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2012991 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autolavrijsen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 162 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 181 x 155 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.390 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 86 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Brandstofverbruik in de stad: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Auto Lavrijsen Garantie en/of Fabrieksgarantie: Auto Lavrijsen Garantie en/of resterende Fabrieksgarantie
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie; Afleverinspectie met indien nodig nieuwe APK keuring. Inclusief tenaamstellen nieuwe auto en eventueel vrijwaren inruilauto.
Van de 1e eigenaar en volledig dealer onderhouden. Dit betreft een origineel geleverde Nederlandse auto met alle boekjes, 2 sleutels, en NAP (Nationale autopas). De motor is voorzien van een distributie ketting en daardoor vrij van onderhoud.
NET BINNEN, MEER GEGEVENS EN FOTO'S VOLGEN!
= Bedrijfsinformatie =
EEN BEZICHTIGING EN OF PROEFRIT GRAAG OP AFSPRAAK (040-2012991) DIT IS MOGELIJK VAN MAANDAG T/M VRIJDAG.
ALTIJD EVEN BELLEN VOOR EEN AFSPRAAK WIJ ZIJN ZELF OOK VAAK ONDERWEG.
Genoemde internetprijs is rijklaar inclusief afleverkosten en standaard garantie.
Er komen dus geen extra afleverkosten meer bij (mits anders vermeld in de advertentie).
Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze klanten. Dat zult u zelf ervaren als u met ons zaken doet.
U bent van harte welkom om onze auto's goed te komen bekijken in onze verlichte en verwarmde showroom.
Deze staan (bijna) allemaal startklaar en kunnen direct geleverd en op naam worden gezet.
Ook uw huidige auto ruilen wij graag in!
Met vriendelijke groet,
AutoLavrijsen
Hans Lavrijsen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Niro PHEV | Een keurig nette rebel
Vooruitgang is goed. Echter, niet iedereen verandert even snel. Een rebel wil alles zo snel mogelijk radicaal anders, terwijl de modale burger bij voorkeur stapje voor stapje verandert. Daarom biedt de Kia Niro de keuze uit hybride, plug-inhybride en elektrische aandrijving. Voor wie is de plug-inhybride bedoeld?
De Kia Niro PHEV biedt de rust en lage KM-kosten van een elektrische auto, gecombineerd met het bereik van een verbrandingsmotor. Niet innovatief, maar daarom functioneel, degelijk en bijna foutloos.
Plus
- sterker, stiller en soepeler dan conventionele aandrijving
- modern, maar direct vertrouwd
- ruim en functioneel
Min
- onhandige plek laadaansluiting
- samenspel beide motoren niet altijd harmonieus
- infotainment liep vast tijdens test
Conclusie
De Niro is de compacte crossover van Kia. De Niro is bedoeld als gezinsauto en daarom wel vooruitstrevend, maar niet innovatief. Juist omdat de Niro niet baanbrekend is, is de auto ook zo goed als foutloos.
De plug-inhybride is bedoeld voor wie vooruitgang wenst in bescheiden stappen. De PHEV biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden, zoals een hoge mate van comfort en een laag verbruik. Doordat de benzine- en elektromotor hun krachten kunnen bundelen, presteert de plug-inhybride veel beter dan soortgelijke auto's met alleen een verbrandingsmotor. Tenslotte geeft de benzinemotor gemoedsrust, want wanneer de batterij leeg is, rijdt deze half elektrische Niro gewoon verder.
De Kia Niro plug-inhybrid is daarom als graffiti in opdracht: het spannende is er af, maar het idee is gebleven. Het antwoord op de vraag "voor wie is de Niro plug-inhybrid" luidt daarom: voor keurig nette rebellen.