KIA Niro 1.6 GDi PHEV DynamicLine Trekhaak | Camera | Apple Carplay |

€ 29.995,- incl. BTW

Bouwjaar 22-09-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 50.400 km
Deuren 5
Kenteken S-255-VR Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 134 kW (183 pk)

KIA Niro 1.6 GDi PHEV DynamicLine Trekhaak | Camera | Apple Carplay |


€ 29.995,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 22-09-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 50.400 km
Deuren 5
Kenteken S-255-VR Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 134 kW (183 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoJorg
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Heuvelplein 2
Postcode 5463 XG
Plaats Veghel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)413 - 317752 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autojorg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2022

Technische informatie
Koppel: 265 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 37 liter
Actieradius: 65 km

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 168 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 442 x 183 cm
Wielbasis: 272 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.494 kg
Laadvermogen: 566 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)

Accu
Accu: 11 kWh
Accu laden: 3.3 kW

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 18 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,8 l/100km (1 op 125,0)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Autojorg pakket

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 20
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd AC van 20% tot 100%: 1210 min

Al uw inruil is bespreekbaar. Voor een indicatie van de inruilprijs kunt u foto's sturen per whatsapp naar Mark op +31653182010 | https://wa.me/31653182010  ( op maandag afwezig ) of Bjorn op +31612081639 | https://wa.me/31612081639   ( op dinsdag afwezig )
Uitgebreide informatie en gehele fotoalbums zijn te vinden via www.autojorg.nl 

De verkoopprijs is inclusief de volgende werkzaamheden/garantie:

- Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema 
- 12 maanden wettelijke garantie. 
- 12 maanden Mobiliteitsgarantie met Europadekking inclusief woonplaats
- Minimaal 9 maanden geldige APK
- Minimaal een kwart tank brandstof.
- Tenaamstellingskosten nieuwe voertuig.
- Vrijwaren inruilauto.
- Gepoetste auto.
- Uitdraai teller rapport via RDW


LET OP: voertuigopties zijn automatisch gegenereerd en kunnen daarom afwijken van de daadwerkelijke opties. 

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Kia Niro PHEV | Een keurig nette rebel

Vooruitgang is goed. Echter, niet iedereen verandert even snel. Een rebel wil alles zo snel mogelijk radicaal anders, terwijl de modale burger bij voorkeur stapje voor stapje verandert. Daarom biedt de Kia Niro de keuze uit hybride, plug-inhybride en elektrische aandrijving. Voor wie is de plug-inhybride bedoeld?

Autotest | Kia Niro PHEV Een keurig nette rebel

De Kia Niro PHEV biedt de rust en lage KM-kosten van een elektrische auto, gecombineerd met het bereik van een verbrandingsmotor. Niet innovatief, maar daarom functioneel, degelijk en bijna foutloos.

Plus

  • sterker, stiller en soepeler dan conventionele aandrijving
  • modern, maar direct vertrouwd
  • ruim en functioneel

Min

  • onhandige plek laadaansluiting
  • samenspel beide motoren niet altijd harmonieus
  • infotainment liep vast tijdens test

Conclusie

De Niro is de compacte crossover van Kia. De Niro is bedoeld als gezinsauto en daarom wel vooruitstrevend, maar niet innovatief. Juist omdat de Niro niet baanbrekend is, is de auto ook zo goed als foutloos.

De plug-inhybride is bedoeld voor wie vooruitgang wenst in bescheiden stappen. De PHEV biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden, zoals een hoge mate van comfort en een laag verbruik. Doordat de benzine- en elektromotor hun krachten kunnen bundelen, presteert de plug-inhybride veel beter dan soortgelijke auto's met alleen een verbrandingsmotor. Tenslotte geeft de benzinemotor gemoedsrust, want wanneer de batterij leeg is, rijdt deze half elektrische Niro gewoon verder.

De Kia Niro plug-inhybrid is daarom als graffiti in opdracht: het spannende is er af, maar het idee is gebleven. Het antwoord op de vraag "voor wie is de Niro plug-inhybrid" luidt daarom: voor keurig nette rebellen.

Deel deze advertentie