Bouwjaar | 18-10-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.149 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 24.350,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-10-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.149 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Tomcars B.V. |
Contactpersoon | T.J.P. de Bruyckere |
Adres | Nieuwe Erven 1 |
Postcode | 5384 TA |
Plaats | Heesch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)412 - 857858 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tomcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2019 - mrt. 2022
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 103 kW (140 PK)
Vermogen elektromotor(en): 32 kW (44 PK)
Vermogen brandstofmotor: 103 kW (140 PK)
Koppel: 265 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 162 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 181 x 155 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.390 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 01-09-2028
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Garantie: Volledige fabrieksgarantie bij uw eigen merkdealer
Rijklaarprijs inclusief Bovag afleverbeurt, APK en 7 jaar fabrieksgarantie tot 10-2028! Geen afleverkosten.
Kia Niro 1.6 GDI Hybrid Automaat in de Dynamcline uitvoering met diverse extra opties.
In een goede en nette staat verkerende auto afkomstig van de eerste eigenaar en met een complete historie.
Volledig dealeronderhouden, een ingevuld onderhoudsboekje, 2 sleutels en het kilometercertificaat zijn aanwezig.
Naar wens kunnen wij bij deze auto een trekhaak monteren, het max trekgewicht is dan 1300KG.
Let op!
Deze prijs is geheel rijklaar inclusief:
-Volledige fabrieksgarantie tot 10-2028
-Bovag aflever/onderhoudsbeurt met originele onderdelen
-Bovag 40 puntencheck
-APK minimaal 12 maanden
-Controle van remmen en banden en vervanging bij een levensduur van minder dan 10.000KM
-Minimaal 15 liter brandstof
-Complete poetsbeurt binnen en buiten
U kunt bij ons uw huidige auto inruilen en bezichtiging graag altijd op afspraak.
Alle door ons aangeboden occasions hebben een volledig aantoonbare kilometerstand en historie!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Niro PHEV | Een keurig nette rebel
Vooruitgang is goed. Echter, niet iedereen verandert even snel. Een rebel wil alles zo snel mogelijk radicaal anders, terwijl de modale burger bij voorkeur stapje voor stapje verandert. Daarom biedt de Kia Niro de keuze uit hybride, plug-inhybride en elektrische aandrijving. Voor wie is de plug-inhybride bedoeld?
De Kia Niro PHEV biedt de rust en lage KM-kosten van een elektrische auto, gecombineerd met het bereik van een verbrandingsmotor. Niet innovatief, maar daarom functioneel, degelijk en bijna foutloos.
Plus
- sterker, stiller en soepeler dan conventionele aandrijving
- modern, maar direct vertrouwd
- ruim en functioneel
Min
- onhandige plek laadaansluiting
- samenspel beide motoren niet altijd harmonieus
- infotainment liep vast tijdens test
Conclusie
De Niro is de compacte crossover van Kia. De Niro is bedoeld als gezinsauto en daarom wel vooruitstrevend, maar niet innovatief. Juist omdat de Niro niet baanbrekend is, is de auto ook zo goed als foutloos.
De plug-inhybride is bedoeld voor wie vooruitgang wenst in bescheiden stappen. De PHEV biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden, zoals een hoge mate van comfort en een laag verbruik. Doordat de benzine- en elektromotor hun krachten kunnen bundelen, presteert de plug-inhybride veel beter dan soortgelijke auto's met alleen een verbrandingsmotor. Tenslotte geeft de benzinemotor gemoedsrust, want wanneer de batterij leeg is, rijdt deze half elektrische Niro gewoon verder.
De Kia Niro plug-inhybrid is daarom als graffiti in opdracht: het spannende is er af, maar het idee is gebleven. Het antwoord op de vraag "voor wie is de Niro plug-inhybrid" luidt daarom: voor keurig nette rebellen.