Bouwjaar | 11-08-2021 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 39.875 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-08-2021 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 39.875 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car Emotion |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Keskesweg 7 |
Postcode | 5721 WS |
Plaats | Asten |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 52460904 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.car-emotion.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2021
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 65 liter
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 177 km/u
Ledig gewicht: 2.248 kg
Wielbasis: 301 cm
Interieur
Interieurkleur: darkGray
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 421 - € 460 per kwartaal
In nieuwstaat verkerende, overcomplete Jeep Wrangler Unlimited 4XE 380 van het bouwjaar 2021. Met slechts 39.875km op de teller. Deze zeer dikke Jeep is voorzien van nog 1 jaar fabrieksgarantie. Full option auto met Venator Bumper en zeer brute velgen. Auto verkeert in absolute nieuwstaat en is top onderhouden.(Dealer onderhouden) Compleet met alle boekjes en sleutels.
Omschrijving:??
Bouwjaar: 2021
Km-stand: 39.875
Brandstof: Hybride
Transmissie: Automaat?
Prijs: €67.950.-
Leasen vanaf: €
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer informatie of een aantrekkelijk Lease-voorstel kunt u altijd telefonisch of per e-mail contact opnemen, ook 's avonds of in het weekend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Wrangler | Een echte terreinwagen
Er zijn SUV's en er zijn terreinauto's. Op het oog is er weinig verschil tussen beide. Ze zijn beide groot, hoog en stoer. Maar onderhuids is er een wereld van verschil! Bij terreinwagens draait alles om prestaties in het terrein. Bij Sports Utility Vehicles hebben die capaciteiten plaats gemaakt voor luxe en comfort op de openbare weg. Maak kennis met één van de laatste pure terreinwagens: de Jeep Wrangler.
De Jeep Wrangler is een echte terreinwagen. Tegenover grootste capaciteiten in het terrein staan echter matige rijeigenschappen op de openbare weg. Het retro-uiterlijk zorgt voor een hoog verbruik.
Plus
- zeer vaardig in het terrein
- ijzersterk imago
- rijke uitrusting
Min
- fors verbruik
- matige rechtuitstabiliteit
Conclusie
De Jeep Wrangler is een uitzonderlijke auto: het is één van de weinige echte terreinwagens (géén SUV) en het is een model dat al decennia lang trouw blijft aan het origineel. Het verschil met de vorige generatie lijkt daarom klein. Opnieuw is de vormgeving gebaseerd op het oermodel, maar onderhuids heeft de techniek een sprong vooruit gemaakt.
Als het gaat om de rijeigenschappen is de Wrangler ook een geval apart. De meeste auto's in dit segment worden steeds verfijnder, maar het kenmerk van de Wrangler is juist het gebrek aan verfijning. Alhoewel het weggedrag op de openbare weg is verbeterd, blijft de Wrangler een echte terreinwagen. In het terrein blijkt dat de kracht van de Wrangler te zijn, want dankzij het pure gevoel met het mechaniek kan de bestuurder het maximale uit de auto halen.