Bouwjaar | 27-02-2023 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.000 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 280 kW (381 pk) |
€ 79.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 27-02-2023 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.000 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 280 kW (381 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Hartman B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Slof 27 |
Postcode | 5107 RH |
Plaats | Dongen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)162 - 693943 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohartman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 65 liter
Actieradius: 40 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.248 kg
Wielbasis: 301 cm
Accu
Accu: 17 kWh
Accu laden: 7.2 kW
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 79 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 34,3 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 421 - € 460 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
Optionele uitrusting:
Ambienteverlichting LED
Audio-navigatiesysteem: UConnectSmartouch VP4
Navigatie (Touchscreen8,4")
- DAB-Tuner (Radio-ontvangst digitaal)UGQ
Automatische airconditioning HAB
Automatische airconditioning 2 zones
Automatische koplampactivering /Lichtsensor LMG
Beglazing gehard (Gorilla-Glas) GMA
Off-Road Camera XNY
Softtop Sky One-Touch STJ
Parkeerpilootsysteem achter XAA
Universeellak PW7
Vloermatten Allweather CWA
Prijs Excl. BRUTE SET
Trefwoorden: Ibiza Spanje Malaga Marbella
Meer details & 4K foto's over dit voertuig kunt u terugvinden op www.AutoHartman.nl
Bezoek graag na telefonische afspraak, dit om teleurstellingen te voorkomen, ook na 18.00 uur en op zondag op afspraak mogelijk. De Historie van onze auto's is bekend en elke keuring is toegestaan. Deze advertentie is deels geautomatiseerd gemaakt. Fouten, wijzigingen of tussentijdse verkoop voorbehouden. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Wrangler | Een echte terreinwagen
Er zijn SUV's en er zijn terreinauto's. Op het oog is er weinig verschil tussen beide. Ze zijn beide groot, hoog en stoer. Maar onderhuids is er een wereld van verschil! Bij terreinwagens draait alles om prestaties in het terrein. Bij Sports Utility Vehicles hebben die capaciteiten plaats gemaakt voor luxe en comfort op de openbare weg. Maak kennis met één van de laatste pure terreinwagens: de Jeep Wrangler.
De Jeep Wrangler is een echte terreinwagen. Tegenover grootste capaciteiten in het terrein staan echter matige rijeigenschappen op de openbare weg. Het retro-uiterlijk zorgt voor een hoog verbruik.
Plus
- zeer vaardig in het terrein
- ijzersterk imago
- rijke uitrusting
Min
- fors verbruik
- matige rechtuitstabiliteit
Conclusie
De Jeep Wrangler is een uitzonderlijke auto: het is één van de weinige echte terreinwagens (géén SUV) en het is een model dat al decennia lang trouw blijft aan het origineel. Het verschil met de vorige generatie lijkt daarom klein. Opnieuw is de vormgeving gebaseerd op het oermodel, maar onderhuids heeft de techniek een sprong vooruit gemaakt.
Als het gaat om de rijeigenschappen is de Wrangler ook een geval apart. De meeste auto's in dit segment worden steeds verfijnder, maar het kenmerk van de Wrangler is juist het gebrek aan verfijning. Alhoewel het weggedrag op de openbare weg is verbeterd, blijft de Wrangler een echte terreinwagen. In het terrein blijkt dat de kracht van de Wrangler te zijn, want dankzij het pure gevoel met het mechaniek kan de bestuurder het maximale uit de auto halen.