Bouwjaar | 21-01-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 59.245 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-688-LL Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-01-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 59.245 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-688-LL Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | E. van Boxtel Auto's BV |
Contactpersoon | Dhr. E. van Boxtel |
Adres | Boschweg 153 |
Postcode | 5481 EE |
Plaats | Schijndel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 5477558 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.evanboxtelautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 132 kW (180 PK)
Vermogen elektromotor(en): 44 kW (60 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 48 km
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/45 R19
Acceleratie (0-100): 7,1 s
Topsnelheid: 199 km/u
Accu: 11 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 424 x 181 x 169 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.745 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 2.315 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 46 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,4 l/100km (1 op 41,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 23,75 kWh/100km
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
nieuwprijs € 49000,-ORIGINEEL NEDERLANDSE DEALERAUTO MET ONDERHOUDSBOEKJES EN NATIONALE AUTO PAS AANWEZIG. meest complete uitvoering. Zie foto's en optielijst. Deze auto verkeerd zowel van binnen als buiten in de perfecte staat en compleet dealer onderhouden. ROKERSVRIJ. SCHADEVRIJ. ALLE KEURINGEN TOEGESTAAN. VASTE INTERNET PRIJS.12 MAANDEN GARANTIE VANAF € 595,- ( met deze garantie kunt u bij de merkdealer terecht bij u in de buurt)
VOOR MEER INFORMATIE:AUTOBEDRIJF E.VAN BOXTEL B.V..#WWW.EVANBOXTELAUTOS.NL#OOK 'S AVONDS TE BEZICHTIGEN NA TELEFONISCHE AFSPRAAK 06-50508785 OF 073-5477558.
E. van Boxtel Auto's staat al sinds 1997 voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Wij beschikken altijd over een ruime voorraad scherp geprijsde occasions van hoge kwaliteit. Inruil is uiteraard mogelijk, en vanzelfsprekend kunt u voor de aankoop een proefrit maken.
Ons bedrijf is aangesloten bij Nationale Auto Pas.
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen om misverstanden te voorkomen.
Tot ziens bij E. van Boxtel Auto's B.V. Boschweg 153 5481 EE Schijndel.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.