![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 22-11-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.387 km |
Deuren | - |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 16.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-11-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.387 km |
Deuren | - |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf vd Heuvel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwkerksedijk 16 |
Postcode | 5051 HT |
Plaats | Goirle |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 39489020 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-vdheuvel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Carrosserievorm: SUV
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Aantal cilinders: 4
Interieur: Zwart, Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): RIJKLAAR: Volledig rijklaar geleverd, ZONDER meerprijs
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Autobedrijf vd Heuvel te Goirle
Al onze prijzen zijn RIJKLAAR !
GEEN BIJKOMENDE KOSTEN
Alle auto's zijn voor verkoop voorzien van een
nieuwe APK. Alleen dan kunnen we onze kwaliteit blijven garanderen.
Trekhaak monteren mogelijk
PDC (parkeer sensoren) monteren mogelijk
Inruil mogelijk
Graag vooraf altijd even bellen voor een bezichtiging, soms
zijn we even gesloten om een klant te gaan helpen.
Autobedrijf vd Heuvel
Nieuwkerksedijk 16
5051 HT Goirle
Tel. 0639489020
www.autobedrijf-vdheuvel.nl
info@autobedrijf-vdheuvel.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
![Autotest | Jeep Renegade 4Xe Op onbekend terrein](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/62/jeep-renegade-4xe-240-s.jpg)
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.