Bouwjaar | 24-10-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 22.986 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-938-LN Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 24.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-10-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 22.986 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-938-LN Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Es Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van Veldekekade 346 |
Postcode | 5216 KT |
Plaats | Den Bosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 2600027 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanes-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018
Technische informatie
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 48 liter
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 17
Vooras: Bandenprofiel links: 4 mm; Bandenprofiel rechts: 4 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 196 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 424 x 181 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.450 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart (leder) (520)
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Historie
Onderhoudshistorie:
- 15-05-2023 (17.139 km): Onderhoudsbeurt uitgevoerd door Jeep merkdealer Van Mossel in Tilburg. Afgestempeld in het onderhoudsboekje.
- 13-09-2021 (8.309 km): Onderhoudsbeurt uitgevoerd door Jeep merkdealer Mobility Group Haaker in Amsterdam-Duivendrecht. Afgestempeld in het onderhoudsboekje.
Aantal eigenaren: 1
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantie: 12 maanden
Garantie: 20.000 km
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BOVAG Garantie: Deze occasion bieden wij aan inclusief 12 maanden BOVAG Garantie én met minstens 6 maanden apk. Ook wordt er een BOVAG 40-punten check uitgevoerd. Neem contact met ons op voor meer informatie over de garantievoorwaarden.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG Garantie (12 maanden garantie, 20.000 km garantie)
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Schitterende Jeep Renegade 1.3T Freedom in een zeer goede staat! Zowel technisch als optisch verkeert de auto in een nette conditie. Deze stoere en luxe uitgeruste SUV is origineel in Nederland geleverd, direct afkomstig van de eerste eigenaar (op papier twee eigenaren i.v.m. overlijden echtgenoot) en volledig door de Jeep merkdealer onderhouden.
Onder de auto liggen momenteel 'Michelin Primacy 3' zomerbanden met op de vooras 4 millimeter profieldiepte en op de achteras 6 millimeter profieldiepte. De laatste onderhoudsbeurt is door Jeep merkdealer Van Mossel in Tilburg uitgevoerd op 15-05-2023 bij de 17.139 kilometer. Uiteraard zijn het onderhoudsboekje, het APK-rapport én het NAP-rapport aanwezig.
Meer weten over deze auto? Neem dan contact met ons op voor meer informatie en advies.
Tegen meerprijs kunnen wij verschillende onderhoudsbeurten aanbieden, zoals een BOVAG Afleverbeurt (€ 250,-) of een grote onderhoudsbeurt (afhankelijk van de auto). Ook kunt u bij
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.