Jaguar I-Pace EV400 First Edition 90 kWh Zeer luxe uitvoering/luchtvering/stoelverwarming+ventielatie

€ 32.500,-

Bouwjaar 28-12-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 70.331 km
Deuren 5
Kenteken XF-409-S Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 294 kW (400 pk)

Jaguar I-Pace EV400 First Edition 90 kWh Zeer luxe uitvoering/luchtvering/stoelverwarming+ventielatie


€ 32.500,-

Algemeen

Bouwjaar 28-12-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 70.331 km
Deuren 5
Kenteken XF-409-S Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 294 kW (400 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van der Made
Contactpersoon Enzo van Gurp
Adres Havenweg 31B
Postcode 4905 AA
Plaats Oosterhout Nb
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 24394542 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.drevandermade.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018

Technische informatie
Koppel: 696 Nm

Aandrijving
Actieradius: 470 km

Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 190 x 157 cm
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.144 kg
Laadvermogen: 526 kg
GVW: 2.670 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 90 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.3 kW, 40 km actieradius per uur, compleet vol in 12 uur en 19 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 100 kW, 340 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 43 minuten

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 21,2 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 25:00
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 04:05
Bruikbare accucapaciteit: 85.5 kWh
Ingeschatte actieradius: 418 km
Ingeschat verbruik: 23.76 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 349 km
Actieradius praktijk winter: 301 km
Verbruik praktijk zomer: 26.12 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 31.29 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 242 kWh/100km

zeer kompleet

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Jaguar I-PACE | De beste Jaguar

Nog maar weinig paar autofabrikanten hebben het aangedurfd om elektrische auto's op de markt te brengen. De meeste wachten af. Zeker van een relatief klein en historisch merk zoals Jaguar zou worden verwacht dat het zo lang als het kan vasthoudt aan traditionele techniek. Echter... juist Jaguar introduceert nu een elektrische auto die niet alleen specificaties heeft om van te watertanden, maar die ook nog eens per direct bij de dealer staat. Maak kennis met de I-PACE.

Autotest | Jaguar I-PACE De beste Jaguar

De I-PACE is verpletterend snel, heeft een sublieme wegligging en is voordelig in gebruik. De I-PACE is misschien niet voor iedereen de beste elektrische auto, maar het is zeker wel de beste Jaguar.

Plus

  • subliem weggedrag
  • verpletterend snel, nul uitstoot
  • in alle opzichten superieur aan een auto met verbrandingsmotor

Min

  • belachelijke, kunstmatige motorgeluiden (kan uit)
  • traag opladen van (11 kW) publieke laadpunten
  • navigatiesysteem heeft matige kennis van oplaadpunten

Conclusie

Jaguar verrast vriend en vijand door ver voor de massa met een elektrische auto op de markt te komen. De geteste auto is een zogenaamde "voorserie" auto die nog met de hand is geproduceerd en kent mede daarom enkele "kinderziektes". Het navigatiesysteem heeft slechte kennis van laadpunten. Vanwege een onhandig gekozen omvormer in de auto, verloopt het laden thuis en op publieke oplaadpunten ronduit traag. Snelladen verloopt juist bovengemiddeld snel en zo is de grote batterij toch snel te vullen. Ronduit belachelijk zijn de kunstmatige motorgeluiden, maar die zijn gelukkig uit te schakelen.

Tegenover de kleine ongemakken staan een forse actieradius, verpletterende prestaties en sublieme rijeigenschappen. Daarbij onderscheidt de I-PACE zich nadrukkelijk van andere elektrische auto's. Dat zijn vaak rijdende computers met de uitstraling van een ufo. De I-PACE daarentegen is een echte Jaguar: exclusief, hoogwaardig en superieur aan alles wat alledaags is. En daarom is er maar één conclusie mogelijk: de I-PACE is misschien niet voor iedereen de beste elektrische auto, maar het is zeker wel de beste Jaguar.

Deel deze advertentie