Hyundai Matrix 1.6i Active Sense

€ 1.400,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-09-2004
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 277.732 km
Deuren 5
Kenteken 64-PP-NS Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.599 cc
Vermogen 76 kW (104 pk)

Hyundai Matrix 1.6i Active Sense


€ 1.400,-

Algemeen

Bouwjaar 30-09-2004
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 277.732 km
Deuren 5
Kenteken 64-PP-NS Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.599 cc
Vermogen 76 kW (104 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Fides Trading
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres slabbecoornweg 60B
Postcode 4691 RZ
Plaats Tholen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 86346896 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R15
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 174 x 164 cm
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.223 kg
Laadvermogen: 577 kg
GVW: 1.800 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 550 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

P.S
-vooruit is gescheurd daarvan is de prijs -is verlaagd.
-klein dent in link achter kant .

EnergielabelD

Aandrijving : Voorwiel

Emissieklasse : 3
Aantal sleutels : 2
Aantal cilinders : 4
Vermogen : kW)76kWAPK vervaldatum2024-08-24Ledig
Aantal deuren : 4
Aantal zitplaatsen: 5
Brandstof : benzine
Bouwjaar : 2004

kilometerstand :277537km
Transmissie : Handgeschakeld
Vermogen : (pk)103hp
Cilinderinhoud1599CO

Verbruik stad : 9.1 l/100km (1:11km)
Verbruik snelweg : 6.3 l/100km (1:15.9km)
Verbruik gecombineerd : 7.3 l/100km (1:13.7km)

Wegenbelasting : 164 - 177 Euro per kwartaal
ChassisnummerKMHPM81CP4U177059

Serious buyer please contact

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Hyundai Matrix | Blokje om

De Hyundai Matrix is bij introductie al uitgebreid getest. Dankzij de originele vormgeving, die compacte buitenmaten met maximale binnenruimte combineert, is deze compacte MPV sinds 2001 een regelrecht verkoopsucces voor Hyundai. Maar nu is het tijd voor een facelift. Dus was het tijd om opnieuw een rondje te sturen met de Matrix. Of moet dat bij de "matrix" zijn: een blokje?

Autotest | Hyundai Matrix Blokje om

De Hyundai Matrix heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2008. Vanaf 2008 biedt de Matrix betere rijeigenschappen en een rijkere uitrusting. Verder een gemiddeld goede MPV.

Plus

  • zeer ruim
  • uiterst praktisch

Min

  • matige prestaties
  • te korte zittingen voorstoelen

Conclusie

De Hyundai Matrix is sinds 2001 op de markt dus het werd tijd voor een facelift. Daarmee kan het model naar verwachting nog twee jaar mee tot er een echte, nieuwe opvolger komt. Dankzij het nieuwe gezicht past de Matrix nu goed bij de nieuwe Hyundai-modellen. Tegelijkertijd is het karakteristieke ontwerp van Pininfarina bewaard gebleven. De standaarduitrusting is iets rijker geworden.

De rijeigenschappen zijn echter niet of nauwelijks aangepast. Het onderstel is iets verbeterd, hetgeen vooral de veiligheid ten goede komt. De Matrix blijft een compacte, handelbare auto die zich goed thuisvoelt in de stad. De motoren zijn niet gemoderniseerd en scoren daarom anno 2008 niet meer dan een voldoende.

Ondanks de verjongingskuur zijn er toch geen punten te noemen waarop de Matrix de concurrentie nu nadrukkelijk achter zich laat. Daar staat tegenover dat de auto ook geen grote minpunten kent om niet voor de Matrix te kiezen. Bovendien blijft de prijs/prestatie verhouding onverminderd scherp.

Deel deze advertentie