Hyundai Matrix 1.6i Active Cool

€ 2.650,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-11-2006
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 154.293 km
Deuren 5
Kenteken 62-TN-JP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.599 cc
Vermogen 76 kW (104 pk)

Algemeen

Bouwjaar 17-11-2006
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 154.293 km
Deuren 5
Kenteken 62-TN-JP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.599 cc
Vermogen 76 kW (104 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Guldengaarde Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Guldengaarde 16A
Postcode 5431 RM
Plaats Cuijk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 45158882 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.guldengaardeoccasions.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R15
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 174 x 164 cm
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.223 kg
Laadvermogen: 577 kg
GVW: 1.800 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 550 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Over Hyundai wordt vernieuwend nagedacht. New Thinking. New Possibilities. De aandrijving van deze Hyundai wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Tot de uitrusting behoren ook aluminium dakrailing, dakspoiler, getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.

In de zomer zorgt de airconditioning voor verkoeling. In het voorjaar en najaar voorkomt het systeem beslagen ramen.

Klinkt dit allemaal aantrekkelijk? Maak dan een afspraak met onze verkoper!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Hyundai Matrix | Blokje om

De Hyundai Matrix is bij introductie al uitgebreid getest. Dankzij de originele vormgeving, die compacte buitenmaten met maximale binnenruimte combineert, is deze compacte MPV sinds 2001 een regelrecht verkoopsucces voor Hyundai. Maar nu is het tijd voor een facelift. Dus was het tijd om opnieuw een rondje te sturen met de Matrix. Of moet dat bij de "matrix" zijn: een blokje?

Autotest | Hyundai Matrix Blokje om

De Hyundai Matrix heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2008. Vanaf 2008 biedt de Matrix betere rijeigenschappen en een rijkere uitrusting. Verder een gemiddeld goede MPV.

Plus

  • zeer ruim
  • uiterst praktisch

Min

  • matige prestaties
  • te korte zittingen voorstoelen

Conclusie

De Hyundai Matrix is sinds 2001 op de markt dus het werd tijd voor een facelift. Daarmee kan het model naar verwachting nog twee jaar mee tot er een echte, nieuwe opvolger komt. Dankzij het nieuwe gezicht past de Matrix nu goed bij de nieuwe Hyundai-modellen. Tegelijkertijd is het karakteristieke ontwerp van Pininfarina bewaard gebleven. De standaarduitrusting is iets rijker geworden.

De rijeigenschappen zijn echter niet of nauwelijks aangepast. Het onderstel is iets verbeterd, hetgeen vooral de veiligheid ten goede komt. De Matrix blijft een compacte, handelbare auto die zich goed thuisvoelt in de stad. De motoren zijn niet gemoderniseerd en scoren daarom anno 2008 niet meer dan een voldoende.

Ondanks de verjongingskuur zijn er toch geen punten te noemen waarop de Matrix de concurrentie nu nadrukkelijk achter zich laat. Daar staat tegenover dat de auto ook geen grote minpunten kent om niet voor de Matrix te kiezen. Bovendien blijft de prijs/prestatie verhouding onverminderd scherp.

Deel deze advertentie