Bouwjaar | 04-10-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.789 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 19-NHX-3 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
€ 11.445,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-10-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.789 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 19-NHX-3 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | JAMES Autoservice Tilburg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Petrus Loosjesstraat 11 |
Postcode | 5013 BW |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5902432 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jamestilburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2010 - 2013
Technische informatie
Koppel: 194 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 18
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Lengte: 441 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.372 kg
Laadvermogen: 608 kg
GVW: 1.980 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 736 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 190 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen):
- Medium (€ 495 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): Nieuwe APK; 6 maanden garantie op draaiend gedeelte motor, Afleveringsbeurt, Nationale Auto Pas, Reconditioneren, Tenaamstellen
Overige informatie
Bandenset: Zomerbanden
Koreaanse auto's hebben een reputatie van grote degelijkheid opgebouwd. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. De lederen bekleding geeft het interieur een rijke en luxe uitstraling. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. Een heerlijk zonnetje, of indrukwekkende wolkenpartijen? Bekijk ze onbelemmerd door het elektrisch bediende glazen panoramadak. Ook achterin heerst een luxe sfeer, vanwege de verwarmde achterbank. Bij de uitrusting van deze Hyundai horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.
Ook achter de auto geen verrassingen bij het inparkeren. Daarvoor zorgt de achteruitrijcamera. Het full map navigatiesysteem is uw vertrouwde gids, waarheen de reis ook gaat. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook electronic climate control. Alle audioknoppen letterlijk onder handbereik: dat kan met de audiobediening op het stuur. Het luxeniveau in deze Hyundai is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. De Hyundai is standaard voorzien van: cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes.
Om deze Hyundai echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel ons, dan maken we snel een afspraak.
Bel voor meer informatie 013 590 2432 (ook WhatsApp) Buiten openingstijden berei
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai ix35 FCEV | De toekomst begint vandaag
Wat zal de toekomst brengen? Dat benzine en diesel hun langste tijd gehad hebben, staat wel vast. Maar dan? Elektrische auto's rijden geweldig, maar zolang de actieradius beperkt blijft, zal die techniek nooit doorbreken. De "brandstofcel" zou uitkomst bieden, maar vanwege de vele risico's beperken de meeste merken zich al vele jaren tot experimenteren. Hyundai zet nu een eerste stap en introduceert de "ix35 FCEV": de auto van de toekomst, vandaag.
Hyundai wil het kip-ei probleem doorbreken door nu al een waterstof-auto aan te bieden. De ix35 FCEV rijdt redelijk en is met de juiste subsidies voordelig aan te schaffen. Een goede eerste stap.
Plus
- een echte stap vooruit voor de autowereld!
- stil, snel en comfortabel
Min
- voelt lomp en zwaar
- uiterst kostbaar
- bagageruimte kleiner dan bij gewone ix35
Conclusie
Rijden op waterstof biedt grote voordelen boven de bestaande technieken. Ten opzichte van benzine en diesel is waterstof veel schoner. Ten opzichte van puur elektrische auto's is de actieradius veel groter, terwijl het tanken goedkoper is en niet langer duurt dan bij een conventionele auto. De prestaties van de FCEV zijn ongeveer gelijk aan die van een gewone ix35, het weggedrag is iets minder.
Rijden op waterstof kent ook nadelen. Zo zullen overal waterstoftankstations moeten worden geopend. Daarbij vraagt een waterstoftank veel ruimte, waardoor deze techniek vooralsnog alleen geschikt is voor grotere auto's.
Wordt waterstof de brandstof van de toekomst? De meeste autofabrikanten kiezen het zekere voor en onzekere en antwoorden nee. Hyundai toont initiatief en biedt nu al een brandstofcel auto aan. Tegelijkertijd is het eerste publieke waterstoftankstation in Nederland geopend en daarom kan het jarenlange nee nu eindelijk in een ja veranderen.