Bouwjaar | 31-03-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 160.831 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 86-PVB-4 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
€ 8.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 160.831 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 86-PVB-4 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Verharen & Wijnen B.V. |
Contactpersoon | A. Verharen |
Adres | de Slof 3 |
Postcode | 5107 RH |
Plaats | Dongen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)162 - 313854 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.verharen-wijnen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt. 2010 - nov. 2013
Technische informatie
Koppel: 165 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 441 x 182 x 167 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.280 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieurkleur: zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Als geen ander weten de Koreaanse merken auto's te bouwen van bijzonder goede kwaliteit. Deze goed onderhouden auto is van het bouwjaar 2011 en komt van de eerste eigenaar. Een robuuste viercilinder benzinemotor is verantwoordelijk voor de aandrijving van deze SUV. Het start-stopsysteem is ideaal voor wie zuinig wil omgaan met brandstof en onderdelen. Stopt de auto, dan stopt de motor. Verder rijden? Dan start-ie automatisch weer! Ook 17 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank horen tot de voorzieningen op deze auto.
Een belangrijke veiligheidsvoorziening is de bediening van het audiosysteem via knoppen op het stuur. De electronic climate control zorgt voor een prettige binnentemperatuur. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. Natuurlijk is deze Hyundai ix35 voorzien van cruise control. De Hyundai is standaard voorzien van: lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes, boordcomputer en lederen versnellingspook.
In de Hyundai ix35 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Autorijden wordt steeds eenvoudiger. Wat dacht u bijvoorbeeld van de hill hold control? Onbeweeglijk stilstaan op een hellend vlak gaat volledig automatisch.
Wij leveren deze auto met het tellerrapport van Nationale Autopas. U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit met deze Hyundai te reserveren.
= Bedrijfsinformatie =
Wij adverteren onze auto's voor een zeer scherpe internetprijs. Inruil, (BOVAG)garantie en financiering is mogelijk. Kijk voor de inhoud van onze SERVICE-PAKKETTEN op onze website. Buiten onze openingstijden is het op afspraak mogelijk om naar een auto te komen kijken. Voor vragen of informatie kunt u ons bereiken
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai ix35 FCEV | De toekomst begint vandaag
Wat zal de toekomst brengen? Dat benzine en diesel hun langste tijd gehad hebben, staat wel vast. Maar dan? Elektrische auto's rijden geweldig, maar zolang de actieradius beperkt blijft, zal die techniek nooit doorbreken. De "brandstofcel" zou uitkomst bieden, maar vanwege de vele risico's beperken de meeste merken zich al vele jaren tot experimenteren. Hyundai zet nu een eerste stap en introduceert de "ix35 FCEV": de auto van de toekomst, vandaag.
Hyundai wil het kip-ei probleem doorbreken door nu al een waterstof-auto aan te bieden. De ix35 FCEV rijdt redelijk en is met de juiste subsidies voordelig aan te schaffen. Een goede eerste stap.
Plus
- een echte stap vooruit voor de autowereld!
- stil, snel en comfortabel
Min
- voelt lomp en zwaar
- uiterst kostbaar
- bagageruimte kleiner dan bij gewone ix35
Conclusie
Rijden op waterstof biedt grote voordelen boven de bestaande technieken. Ten opzichte van benzine en diesel is waterstof veel schoner. Ten opzichte van puur elektrische auto's is de actieradius veel groter, terwijl het tanken goedkoper is en niet langer duurt dan bij een conventionele auto. De prestaties van de FCEV zijn ongeveer gelijk aan die van een gewone ix35, het weggedrag is iets minder.
Rijden op waterstof kent ook nadelen. Zo zullen overal waterstoftankstations moeten worden geopend. Daarbij vraagt een waterstoftank veel ruimte, waardoor deze techniek vooralsnog alleen geschikt is voor grotere auto's.
Wordt waterstof de brandstof van de toekomst? De meeste autofabrikanten kiezen het zekere voor en onzekere en antwoorden nee. Hyundai toont initiatief en biedt nu al een brandstofcel auto aan. Tegelijkertijd is het eerste publieke waterstoftankstation in Nederland geopend en daarom kan het jarenlange nee nu eindelijk in een ja veranderen.