![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 15-01-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 140.709 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-TFP-38 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
€ 10.940,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-01-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 140.709 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-TFP-38 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopunt van Herpen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sassenheimseweg 76 |
Postcode | 5258 HL |
Plaats | Berlicum |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 5031224 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopuntvanherpen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2013 - 2017
Technische informatie
Koppel: 164 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 58 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten
Lengte: 441 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.280 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,3 mg/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Autopunt Zekerheidspakket:
Autopunt zekerheidspakket: (inbegrepen in de verkoopprijs)
(aankoopprijs vanaf € 5.000,-)
? Kilometerhistorie gegarandeerd
? Nieuwe APK-keuring van minimaal 12 maanden
? Vloeistoffen check
? Rdw Tenaamstellingskosten
? 12 maanden garantie
Optioneel Autopunt Extra zekerheidspakket zie www.vanherpen.nl
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Zeer nette Hyundai IX35 1.6 GDI Business Edition. Deze auto is uitgevoerd in zilver Metallic wat zeer goed combineert met de 17 inch lichtmetalen velgen. Tevens is deze auto ook voorzien van de nodige luxe. Tot de uitrusting behoort onder andere navigatie, cruise control, achteruitrijcamera, climate control etc.
Deze auto is altijd zeer netjes onderhouden en deze is sinds 2020 bij ons in onderhoud.
16-07-2014 20.842 KM Onderhoudsbeurt
06-10-2015 34.572 KM Onderhoudsbeurt
05-12-2016 49.367 KM Onderhoudsbeurt
29-11-2017 62.704 KM Onderhoudsbeurt
16-07-2019 77.978 KM Onderhoudsbeurt
22-12-2020 88.226 KM Onderhoudsbeurt
06-07-2022 114.551 KM Onderhoudsbeurt
19-06-2023 126.877 KM Onderhoudsbeurt
Deze auto hebben wij verkregen vanuit een vaste relatie wegens inruil op een nieuwe Tucson. De laatste 4 jaar is deze bij ons in onderhoud geweest dus wij kennen deze van A tot Z. Alle documentatie is aanwezig!
Inruil is mogelijk!
Autopunt zekerheidspakket: (inbegrepen in de verkoopprijs)
(aankoopprijs vanaf € 5.000,-)
? Kilometerhistorie gegarandeerd
? Nieuwe APK-keuring van minimaal 12
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai ix35 FCEV | De toekomst begint vandaag
Wat zal de toekomst brengen? Dat benzine en diesel hun langste tijd gehad hebben, staat wel vast. Maar dan? Elektrische auto's rijden geweldig, maar zolang de actieradius beperkt blijft, zal die techniek nooit doorbreken. De "brandstofcel" zou uitkomst bieden, maar vanwege de vele risico's beperken de meeste merken zich al vele jaren tot experimenteren. Hyundai zet nu een eerste stap en introduceert de "ix35 FCEV": de auto van de toekomst, vandaag.
![Autotest | Hyundai ix35 FCEV De toekomst begint vandaag](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/851/hyundai-ix35.jpg)
Hyundai wil het kip-ei probleem doorbreken door nu al een waterstof-auto aan te bieden. De ix35 FCEV rijdt redelijk en is met de juiste subsidies voordelig aan te schaffen. Een goede eerste stap.
Plus
- een echte stap vooruit voor de autowereld!
- stil, snel en comfortabel
Min
- voelt lomp en zwaar
- uiterst kostbaar
- bagageruimte kleiner dan bij gewone ix35
Conclusie
Rijden op waterstof biedt grote voordelen boven de bestaande technieken. Ten opzichte van benzine en diesel is waterstof veel schoner. Ten opzichte van puur elektrische auto's is de actieradius veel groter, terwijl het tanken goedkoper is en niet langer duurt dan bij een conventionele auto. De prestaties van de FCEV zijn ongeveer gelijk aan die van een gewone ix35, het weggedrag is iets minder.
Rijden op waterstof kent ook nadelen. Zo zullen overal waterstoftankstations moeten worden geopend. Daarbij vraagt een waterstoftank veel ruimte, waardoor deze techniek vooralsnog alleen geschikt is voor grotere auto's.
Wordt waterstof de brandstof van de toekomst? De meeste autofabrikanten kiezen het zekere voor en onzekere en antwoorden nee. Hyundai toont initiatief en biedt nu al een brandstofcel auto aan. Tegelijkertijd is het eerste publieke waterstoftankstation in Nederland geopend en daarom kan het jarenlange nee nu eindelijk in een ja veranderen.