Bouwjaar | 22-11-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 161.823 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 81-SRT-2 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-11-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 161.823 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 81-SRT-2 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Petrol Heads Garage |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pastoor Gillisstraat 18C |
Postcode | 5121 CE |
Plaats | Rijen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)161 - 700234 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.petrolheadsgarage.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Hyundai ix20 1.6i i-Magine #
- Kenteken: 81-SRT-2
- Merk: Hyundai
- Model: ix20
- APK tot: 23-11-2024
- Tellerstand: 161823 KM
- Carrosserievorm: MPV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2011
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 1591 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: G4FC
- Vermogen: 92 kW / 125pk
- Ledig gewicht: 1155 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 410 cm
- Hoogte: 1600 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Achteruitrijcamera
- Buitenspieg.elektr.verstel -verwarmb.+inklapbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Lichtmetalen velgen 16"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Sportvelgen
- Trekhaak
Infotainment
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Airco
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Middenarmsteun voor
- Niet rokers auto
- Stuurbekrachtiging
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
Petrol Heads Garage
5121 CE Rijen
0161700234
frank@petrolheadsgarage.nl
www.petrolheadsgarage.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai ix20 | Bovengemiddeld
Hyundai belooft dat de ix20 een ware hoogvlieger is. De Hyundai ix20 zou ruimer zijn dan zomaar een personenauto, maar toch compact. Daarbij is veel werk gemaakt van de vormgeving, zodat deze "midi MPV" geen vierkant ruimteautootje is geworden. Alhoewel de ix20 voordelig is in aanschaf, zou de uitrusting toch luxueus zijn. Tenslotte belooft de Koreaanse fabrikant dat dit wonder op wielen ook nog eens minder verbruikt dan de gemiddelde auto. Kan de ix20 al die beloften waar maken?
Goed, maar niet bijzonder. Wat de Hyundai ix20 interessant maakt is dat deze compacte MPV op alle punten net even beter scoort dan gemiddeld. Een weinig opmerkelijke auto die desondanks prima scoort.
Plus
- nette prijs
- compact van buiten, ruim van binnen
- voldoende prestaties, beschaafd verbruik
Min
- onprettig op lange afstand door ontbreken zesde versnelling
- geen lendesteun
- 1.4 motor ongedurig na koude start
Conclusie
Maakt de Hyundai ix20 de grootste beloften waar? Grotendeels wel. Het probleem is echter dat de concurrentie enorm is en daarom haalt de marketingafdeling van Hyundai alles uit de kast. In de praktijk is het verschil tussen de ix20 en soortgelijke auto's gering. Ook de tegenstrevers rijden prima, bieden maximale binnenruimte bij minimale buitenmaten en ook de concurrentie doet er alles aan om brandstof te besparen.
Hyundai heeft de concurrenten echter goed bestudeerd bij de de ontwikkeling van de ix20. De auto scoort daarom op alle punten bovengemiddeld goed. Zoals gebruikelijk bij Hyundai is alleen de prijs lager dan gemiddeld.