Bouwjaar | 05-09-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 122.397 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-081-DD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 9.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 05-09-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 122.397 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-081-DD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Gebr. Raaijmakers |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Prins Reinierstraat 14 |
Postcode | 4651 RZ |
Plaats | Steenbergen Nb |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)167 - 566757 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoraaijmakers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2016 - sep. 2019
Technische informatie
Koppel: 295 Nm
Aandrijving
Actieradius: 280 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 182 x 145 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 485 kg
GVW: 1.880 kg
Accu
Accu: 28 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 6.6 kW, 69 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 14 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 70 kW, 429 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 19 minuten
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 11,5 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 07:46
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 01:16
Bruikbare accucapaciteit: 26.6 kWh
Ingeschatte actieradius: 158 km
Ingeschat verbruik: 19.57 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 195 km
Actieradius praktijk winter: 162 km
Verbruik praktijk zomer: 16.6 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 20.05 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 115 kWh/100km
Let op!! Onze vraagprijs is inclusief € 2.000,- subsidie, de normale prijs is dus € 11.900,- en na aankoop kan u zelf € 2.000,- subsidie terug vragen.
Bij het ontwerpen van de Hyundai IONIQ stonden comfort en praktische bruikbaarheid centraal. De fluisterstille elektromotor zorgt voor pittige rijprestaties zonder uitstoot. Maar wel met fiscaal voordeel! De auto is van het bouwjaar 2019 en is van de eerste eigenaar. In deze Hyundai profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
Met behulp van de achteruitrijcamera kunt u zo strak inparkeren als u maar wilt! Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Terwijl het full map navigatiesysteem de ideale route voor u uitstippelt, geniet u van de kwaliteit van het audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst. De bediening is bovendien gemakkelijk via knoppen op het stuur. Deze Hyundai IONIQ is voorzien van sensoren aan de achterzijde om een achteropkomend verkeer waarschuwing te geven als de afstand tussen u en een achterligger te klein is. De automatische airconditioning zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. De Hyundai is standaard voorzien van: keyless entry, lederen stuur en versnellingspook en boordcomputer.
De geadverteerde prijs is op basis van ons basispakket. Deze occasion kan ook geleverd worden met het BOVAG pakket voor de prijs van: € 10.895,- (inclusief € 2.000 subsidie)
Zie onze website www.autoraa
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai IONIQ | Nu verder
In 2020 zullen vele merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren. Vanaf dat jaar gelden nieuwe belastingregels en daarom wachten veel autofabrikanten met de introductie van elektrische auto's tot 2020. Hyundai daarentegen biedt al enige jaren elektrische auto's aan en wil op die manier een voorsprong opbouwen. Daarom gaat Hyundai nu letterlijk en figuurlijk verder met de IONIQ voor modeljaar 2020.
De Hyundai IONIQ modeljaar 2020 heeft een daadwerkelijk bereik van 310 km. De IONIQ is vlot, stil, comfortabel en compleet uitgerust. Geen opwindende auto, wel een heel verstandige keuze.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- ruim en praktisch
- zeer voordelig in gebruik
Min
- laadt minder snel op dan vorige generatie
- infotainment-systeem herstart zichzelf regelmatig
Conclusie
Net voordat andere merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren, introduceert Hyundai de tweede generatie van de IONIQ. De elektrisch aangedreven, gezinsauto van Hyundai is voorzien van een grotere accu, levert betere prestaties en kan voortaan sneller laden. In de praktijk is van die laatste twee zaken weinig te merken. De vernieuwde IONIQ voelt niet sneller, maar wel iets levendiger. Tijdens een test bij één van de snelste laadstations van Nederland (IONITY, Apeldoorn Zuid) laadde de IONIQ snel, maar lang niet zo snel als de vorige generatie van de IONIQ.
De actieradius is wel belangrijk toegenomen. Tijdens de eerste test met de IONIQ in 2016 werd 220 km op een volle accu afgelegd. Met dit model voor 2020 werd moeiteloos 310 km op een volle accu afgelegd. Om nog beter mee te gaan met de tijd communiceert de IONIQ via een app met de buitenwereld. Juist bij een elektrische auto is dat belangrijk, omdat dan op afstand kan worden gecontroleerd hoe het laadproces verloopt. Daarbij is de uitrusting rijker geworden en ook dat zorgt er voor dat de IONIQ weer een stapje verder gaat.