Bouwjaar | 28-03-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 67.344 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 14-ZL-XV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.399 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-03-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 67.344 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 14-ZL-XV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.399 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | GEVO Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dongenseweg 63 |
Postcode | 5047 SE |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19332006 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gevoautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2008
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.000 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 450 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3825 x 1665 x 1495 cm
Wielbasis: 246 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Graag even bellen voordat u langs wilt komen om teleurstellingen te voorkomen, wij zijn namelijk ook veel onderweg om nieuwe voorraad in te kopen.Ook ruilen wij graag uw huidige auto in tegen een goede prijs. Wilt u alleen uw auto verkopen dan is dat ook mogelijk u krijgt dan gelijk vrijwaring wij zijn namelijk RDW Erkend.
BEL GERUST VOOR EEN AFSPRAAK !!!
Hoewel de informatie op deze website permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie op deze website te allen tijde voorbehouden. Het is onmogelijk om transmissiefouten volledig uit te sluiten.
Aan de inhoud van deze website kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend. Wij adviseren de opties en specificaties zelf te controleren. Bij twijfels kunt u ons altijd vrijblijvend contacteren..
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Getz | Ruwe bolster, blanke pit
Hyundai had al drie SUV's op het programma. De Terracan is bedoeld voor het zwaarste werk. De Santa Fe is een luxe alleskunner. De Tucson is bedoeld als veelzijdige en relatief compacte SUV. Maar nu komt Hyundai met een bijzondere toevoeging aan het programma: de Getz Cross. In die uitvoering ziet de Getz er minstens zo stoer uit als de familieleden, maar maakt het kleintje van Hyundai dat ook waar?
Wie graag een stoere auto wil rijden, maar geen geld heeft voor een SUV kan terecht bij de Hyundai Getz Cross. Een ruime gezinsauto met de stoere uitstraling van een SUV. Slimme keuze.
Plus
- geslaagde vormgeving
- uitstekende rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- klein dashboardkastje
- forse tildrempel
Conclusie
Na een week testrijden is de conclusie een goednieuwsshow. De Getz Cross is geen SUV, maar slechts een leuk aangeklede hatchback voor een al even leuke prijs. Menigeen gebruikt de extra mogelijkheden van een SUV nooit en kiest de auto alleen om het uiterlijk; dan is een Getz Cross een slimme keuze.
Maar de Getz biedt ongeacht de aankleding meer dan een goede prijs/prestatie verhouding. Alhoewel de auto al sinds 2003 op de markt is (met een facelift in 2005), zijn de wegligging, de besturing, de remmen en de prestaties nog steeds top. Kortom: een kleintje met pit!