Bouwjaar | 03-01-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.784 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 94-LB-VD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.341 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
€ 2.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.784 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 94-LB-VD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.341 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | E. van Boxtel Auto's BV |
Contactpersoon | Dhr. E. van Boxtel |
Adres | Boschweg 153 |
Postcode | 5481 EE |
Plaats | Schijndel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 5477558 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.evanboxtelautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,8 s
Topsnelheid: 161 km/u
Maten
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.006 kg
Laadvermogen: 524 kg
GVW: 1.530 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 181 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Automaat. ORIGINEEL NEDERLANDSE DEALERAUTO MET ONDERHOUDSBOEKJES EN NATIONALE AUTO PAS AANWEZIG. ROKERSVRIJ. SCHADEVRIJ. ALLE KEURINGEN TOEGESTAAN. VASTE INTERNET PRIJS. Ook voorzien van een trekhaak.
VOOR MEER INFORMATIE:AUTOBEDRIJF E.VAN BOXTEL B.V..#WWW.EVANBOXTELAUTOS.NL#OOK 'S AVONDS TE BEZICHTIGEN NA TELEFONISCHE AFSPRAAK 06-50508785 OF 073-5477558.
E. van Boxtel Auto's staat al sinds 1997 voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Wij beschikken altijd over een ruime voorraad scherp geprijsde occasions van hoge kwaliteit. Inruil is uiteraard mogelijk, en vanzelfsprekend kunt u voor de aankoop een proefrit maken.
Ons bedrijf is aangesloten bij Nationale Auto Pas.
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen om misverstanden te voorkomen.
Tot ziens bij E. van Boxtel Auto's B.V. Boschweg 153 5481 EE Schijndel.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Getz | Ruwe bolster, blanke pit
Hyundai had al drie SUV's op het programma. De Terracan is bedoeld voor het zwaarste werk. De Santa Fe is een luxe alleskunner. De Tucson is bedoeld als veelzijdige en relatief compacte SUV. Maar nu komt Hyundai met een bijzondere toevoeging aan het programma: de Getz Cross. In die uitvoering ziet de Getz er minstens zo stoer uit als de familieleden, maar maakt het kleintje van Hyundai dat ook waar?
Wie graag een stoere auto wil rijden, maar geen geld heeft voor een SUV kan terecht bij de Hyundai Getz Cross. Een ruime gezinsauto met de stoere uitstraling van een SUV. Slimme keuze.
Plus
- geslaagde vormgeving
- uitstekende rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- klein dashboardkastje
- forse tildrempel
Conclusie
Na een week testrijden is de conclusie een goednieuwsshow. De Getz Cross is geen SUV, maar slechts een leuk aangeklede hatchback voor een al even leuke prijs. Menigeen gebruikt de extra mogelijkheden van een SUV nooit en kiest de auto alleen om het uiterlijk; dan is een Getz Cross een slimme keuze.
Maar de Getz biedt ongeacht de aankleding meer dan een goede prijs/prestatie verhouding. Alhoewel de auto al sinds 2003 op de markt is (met een facelift in 2005), zijn de wegligging, de besturing, de remmen en de prestaties nog steeds top. Kortom: een kleintje met pit!