Bouwjaar | 23-08-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.779 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 86-HK-TS Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 43 kW (59 pk) |
€ 2.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-08-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.779 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 86-HK-TS Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 43 kW (59 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | JC Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Textielstraat 2 |
Postcode | 5107 NG |
Plaats | Dongen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41753510 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jc-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/70 R13
Acceleratie (0-100): 19,8 s
Topsnelheid: 136 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 350 x 150 x 158 cm
Wielbasis: 238 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 833 kg
Laadvermogen: 483 kg
GVW: 1.316 kg
Max. trekgewicht: 400 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 165 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Een zeer mooie Hyundai atos automaat
De Apk is geldig tot 26-08-2025.
Papieren aanwezig, zie foto. Rijdt en schakelt perfect.
= Bedrijfsinformatie =
Voor verdere info graag telefonisch contact of via email of WhatsApp. Mvg Johan ( Jc auto"s )
( IK WERK OP AFSPRAAK ) ( INRUIL IS MOGELIJK ) Zolang er niet staat `verkocht` of `gereserveerd` is deze auto nog beschikbaar. De auto wordt zonder (aan)betaling niet gereserveerd.
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.
Geopend van maandag t/m zaterdag ( Op afspraak )
Zondag gesloten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Atos | Van A tot Z
De naam "Atos" is ontstaan uit een woordspeling. In de Engelstalige landen was de eerste Atos bekend als "Atoz" ofwel "A to Z" ("van A tot Z"). De naam werd overal uitgesproken als "Atos" en omdat de woordgrap vrijwel alle kopers ontging, raakte Hyundai's kleine MPV bekend als "Atos". De recente facelift is echter een goede reden de auto alsnog van A tot Z te testen.
De Hyundai Atos is een auto van uitersten. De auto is te klein voor Europeanen en de concurrentie biedt op alle vlakken een volwassener product. Voor 2003 zijn het uiterlijk en de uitrusting verbeterd
Plus
- Vlotte en zuinige motor
- Zeer scherpe prijs
- Eenvoudige instap
Min
- Ruimte valt tegen
- Matige afwerking
- Facelift maakt nog geen nieuwe auto
Conclusie
Een week lang rijden met de Hyundai Atos laat een verdeeld gevoel achter. De gefacelifte Atos scoort of zeer goed, of stelt echt teleur. Vooral voor lange bestuurders is de auto simpelweg te klein en dat beïnvloedt de gehele beleving. Bovendien zijn de andere mini MPV's op vrijwel alle punten volwassener: van afwerking via binnenruimte tot rijeigenschappen.
De facelift maakt de uit 2003 stammende Atos niet tot een nieuwe auto, maar heeft vooral het uiterlijk en de uitrusting goed gedaan. Daarbij is de nieuwe motor vlot en zeer zuinig. Het sterkste punt van de Atos is daarom het sterkste punt van iedere Hyundai: een zeer scherpe prijs.