Bouwjaar | 11-10-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.694 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 27-TK-HH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.086 cc |
Vermogen | 46 kW (63 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-10-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.694 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 27-TK-HH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.086 cc |
Vermogen | 46 kW (63 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MVL Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tinus v.d. Sijdestraat 4A |
Postcode | 5161 CD |
Plaats | Sprang Capelle |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53475321 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mvlautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/70 R13
Acceleratie (0-100): 15,8 s
Topsnelheid: 146 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 357 x 153 x 157 cm
Wielbasis: 238 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 859 kg
Laadvermogen: 477 kg
GVW: 1.336 kg
Max. trekgewicht: 700 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
* Dit is een internet meeneemprijs!!
* Wij berekenen GEEN afleveringskosten.
* Inruil is mogelijk. (auto, motor, camper, caravan)
* Kom gerust langs voor een geheel vrijblijvende bezichtiging en/of proefrit.
* Nieuwe APK in overleg.
* Wij kunnen de tenaamstelling van uw nieuwe occasion verzorgen.
* GARANTIE IN OVERLEG.
* BOVAG-Pakket (895,00 EURO)
* 12 maanden Bovag-garantie.
* Auto wordt afgeleverd inclusief minimaal 1 jaar APK.
* Auto wordt afgeleverd inclusief onderhoudsbeurt.
* Reiniging interieur en exterieur.
* Min. 15 liter brandstof bij aflevering.
* WIJ BEREKENEN GEEN AFLEVERINGSKOSTEN !!
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld om de informatie over de auto zo volledig en actueel mogelijk weer te geven, hier kunnen echter geen rechten aan worden ontleend.
De vermelde verkoopprijs is inclusief afleverpakket Basis rijklaar.
Spelfouten en overige fouten in de advertentie voorbehouden.
BEL ALTIJD EVEN VOOR EEN AFSPRAAK ! 0653475321
openingstijden:
Maandag 10:00 - 17:00
Dinsdag 10:00 - 17:00
Woensdag 10:00 - 17:00
Donderdag 10:00 - 17:00
Vrijdag 10:00 - 17:00
Zaterdag 10:00 - 14:00
Zondag Gesloten
heeft u interesse in een van onze auto's. Bel altijd even voor een afspraak naar 0653475321
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Atos | Van A tot Z
De naam "Atos" is ontstaan uit een woordspeling. In de Engelstalige landen was de eerste Atos bekend als "Atoz" ofwel "A to Z" ("van A tot Z"). De naam werd overal uitgesproken als "Atos" en omdat de woordgrap vrijwel alle kopers ontging, raakte Hyundai's kleine MPV bekend als "Atos". De recente facelift is echter een goede reden de auto alsnog van A tot Z te testen.
De Hyundai Atos is een auto van uitersten. De auto is te klein voor Europeanen en de concurrentie biedt op alle vlakken een volwassener product. Voor 2003 zijn het uiterlijk en de uitrusting verbeterd
Plus
- Vlotte en zuinige motor
- Zeer scherpe prijs
- Eenvoudige instap
Min
- Ruimte valt tegen
- Matige afwerking
- Facelift maakt nog geen nieuwe auto
Conclusie
Een week lang rijden met de Hyundai Atos laat een verdeeld gevoel achter. De gefacelifte Atos scoort of zeer goed, of stelt echt teleur. Vooral voor lange bestuurders is de auto simpelweg te klein en dat beïnvloedt de gehele beleving. Bovendien zijn de andere mini MPV's op vrijwel alle punten volwassener: van afwerking via binnenruimte tot rijeigenschappen.
De facelift maakt de uit 2003 stammende Atos niet tot een nieuwe auto, maar heeft vooral het uiterlijk en de uitrusting goed gedaan. Daarbij is de nieuwe motor vlot en zeer zuinig. Het sterkste punt van de Atos is daarom het sterkste punt van iedere Hyundai: een zeer scherpe prijs.